به گزارش پارس نیوز، 

سوگل خلیق بازیگر نقش «رونا» در سریال «دلدار» درباره ایفای نقش در این مجموعه و بازخورد مردم اظهار کرد: «رونا» به دلیل مشکلات و اتفاق‌هایی که برایش می‌افتد، کمی سرد و بی حس و حال است و بی‌حس و حالی «رونا» نشان از شخصیت اصلی او در داستان دارد، چراکه این نوع بازی انتخاب کارگردان و تعمدانه است وگرنه من خیلی دختر پر انرژی و شادابی هستم.

وی با بیان اینکه کار‌های مناسبتی بسیار سخت و طاقت فرسا است، عنوان کرد: روز‌های تصویربرداری در این سریال شاید در برخی روز‌ها به بالای ۱۲ ساعت می‌رسید، اما به دلیل حس آرامش و حال و هوای مثبتی که در پشت صحنه قرار دارد اصلا احساس خستگی به عوامل دست نمی‌داد.

همچنین خلیق درخصوص همکاریش با برادران محمودی تصریح کرد: پیش از این برادران محمودی بازی‌هایم را دیده بودند و برای نقش «رونا» در این سریال با من صحبت کردند. نوید محمودی با جزئیات قصه سریال را برای من توضیح داد و من هم با توجه به شناختی که از این دو کارگردان داشتم، نقش «رونا» را پذیرفتم. البته به جز بخش اندکی از فیلمنامه که بیشتر به دیالوگ‌ها و برخی سکانس‌های خاص مربوط می‌شود. از همان ابتدا فیلمنامه به صورت کامل در اختیار ما قرار داشت و در جریان کلی داستان بودیم.

بازیگر سریال «دلدار» همچنین درباره بازخور‌های مردم در زمان پخش این سریال بیان کرد: بیشتر از صفحات مجازی و پیام‌هایی که برایم ارسال می‌کنند متوجه نظرات مردم می‌شوم. برخی از اظهار نظر‌ها هم خیلی برای جالب است. مثلا مردم می‌گویند چرا اینقدر خواب آلود هستی و بی حس و حال بازی می‌کنی، یا اینکه چقدر خسته ای.

وی درباره سابقه هنری خود بیان کرد: من فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر هستم و از سال ۸۸ مشغول فعالیت‌های هنری شده ام. قبل از بازی در سریال «دلدار» سابقه چند کار سینمایی و تئاتر داشتم که از مهمترین آن‌ها بازی در فیلم سینمایی «دو» به کارگردانی سهیلا گلستانی و بازی پرویز پرستویی در سال ۹۳ است.

این بازیگر جوان همچنین با اشاره به اینکه پرویز پرستویی با پیام‌هایی که برایم می‌فرستند اظهار لطف می‌کنند، گفت: من سابقه همکاری با پرستویی را در سینما داشته‌ام و به همین دلیل ایشان بازی‌هایم را دنبال می‌کند. درباره سریال «دلدار» نیز خیلی احساس خوشحالی می‌کنم که وقتی او این سریال را می‌بینند و با جزئیات درباره آن و نقش من حرف می‌زنند.

خلیق در پایان تاکید کرد: امیدوارم سریال با پایان بندی که دارد رضایت مخاطبانش را کسب کند و مردم از دیدن سریال «دلدار» احساس خشنودی کنند.