به گزارش پارس نیوز، 

علی آهنج بازیگر سریال «برادر جان» در خصوص این سریال گفت:من با پروژه «برادرجان» با کمال افتخار همکاری کردم و نقشی که سال‌ها منتظرش بودم از طریق آقای نعمت اله به من پیشنهاد داده شد. من هم که آگاه به توانایی‌های ایشان در نویسندگی بودم با کمال میل قبول کردم.

وی با بیان اینکه نقش مهراب را بازی کردم و از انتخاب این نقش خیلی راضی هستم، گفت:چون با بزرگان این عرصه نظیر آقای آهنج و شفیعی همکاری کردم، در این پروژه در کنار عزیزانی مثل استاد نصیریان و دیگر بازیگران درجه یک سریال «برادرجان بودم» و این موضوع افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

این بازیگر درباره قصه سریال عنوان کرد: قصه سریال «برادرجان» از دل جامعه آمده است و به همین دلیل بر دل مردم جامعه نشسته و پرمخاطب‌ترین سریال ماه رمضان شده است.

آهنج اظهار کرد: ما در حال حاضر ادامه این سریال را در تهران فیلمبرداری می‌کنیم، تمام شخصیت‌های قلم آقای نعمت اله در این سریال خاکستری هستند و هر کسی خودش را جای آن نقش بگذارد ممکن است به خودش حق بدهد. این سریال از قاب بندی و میزانسن خوبی برخوردار است و تمام عوامل این پروژه مثل یک خانواده در کنار هم زحمت کشیده اند.