به گزارش پارس به نقل از مهر، چندی پیش اخباری مبنی بر انصراف شیلا خداداد از بازی در فیلم سینمایی «رسوایی ۲» به کارگردانی مسعود ده نمکی منتشر شد اما این بازیگر از مدت ها قبل قرارداد خود را برای حضور در این فیلم سینمایی با مسعود ده نمکی امضا کرده و حضور او در این پروژه سینمایی همچنان پابرجاست.

علاوه بر شیلا خداداد، حضور اکبر عبدی نیز در «رسوایی ۲» یا «همشهری ها» اعلام شده بود که وی نیز حضورش در این پروژه قطعی است.

در حال حاضر گروه کارگردانی «رسوایی ۲» در حال انتخاب لوکیشن هستند و پیش تولید اصلی فیلم در ماه مبارک رمضان آغاز و بعد از پایان ماه رمضان فیلمبرداری فیلم در تهران آغاز می شود.

هرچند تا امروز جدیدترین پروژه مسعود ده نمکی با نام «رسوایی ۲» و «همشهری ها» خوانده می شود، اما شنیده ها حاکی از این است که به احتمال زیاد ده نمکی نام فیلم را براساس ترکیب بازیگران تغییر می‌دهد.

پروانه ساخت «رسوایی ۲» پاییز ۹۳ صادر شد و قرار بود تا این فیلم بهار ۹۴ جلوی دوربین برود. این فیلم را می توان ادامه فیلم «رسوایی» دانست که البته داستان فیلم در یک شهر فرضی می گذرد و داستان عرفانی را دنبال می کند.

«رسوایی» چهارمین اثر مسعود ده نمکی است که در سال ۹۱ ساخته شده است و داستان دختری به نام افسانه ساکن جنوب شهر است که علاقه‌ مند به حضور در جامعه با ظاهری متفاوت است. خانواده وی از طرف آقاشریف که بدهکار و صاحبخانه آن ها است، تحت فشار هستند. آقاشریف که مردی میانسال و مجرد (به دلیل فوت همسر) است، علاقه‌مند به ازدواج با افسانه است و...

اکبر عبدی، الناز شاکردوست، محمدرضا شریفی نیا، کامران تفتی و مریم کاویانی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی بودند.