به گزارش پارس نیوز،  رابرت دنیرو، تامی لی جونز و مورگان فریمن، سه افسانه هالیوود و برنده جایزه اسکار برای ایفای نقش در فیلم اکشن و کمدی «دنباله بازگشت» گرد هم خواهند آمد.

جرج گالو نویسنده فیلم سینمایی «پسران بد»، نویسندگی و کارگردانی این فیلم سینمایی را بر عهده دارد که قرار است در بازار بین المللی جشنواره فیلم کن به فروش برسد.

رابرت دنیرو در این فیلم نقشی به نام مکس باربر را دارد که به خاطر بدهکاری اش به رئیس یک باند تبهکاری با بازی مورگان فریمن، یک کلاه برداری در شرکت بیمه به وجود می‌آورد که مربوط به خود کشی شخصی به نام دوک مونتانا است.

جاش پوسنر با جرج گالو نویسندگی این فیلم را بر عهده دارند و بر اساس فیلمی در سال ۱۹۸۲ به همین نام است که هری هارتویز نویسندگی تهیه کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشت. فیلمبرداری «دنباله بازگشت» از ماه ژوئن در شهر نیومکزیکو آغاز خواهد شد.

دنیرو، جونز و فریمن پیش از این تجربه همکاری با یکدیگر را داشته اند، دنیرو و جونز در فیلم «خانواده» در سال ۲۰۱۳، دنیرو و فریمن در فیلم آخرین وگاس در همان سال همکاری داشته اند. جونز و فریمن نیز در فیلم «تازه شروع شده» ایفای نقش کرده اند.

همکاری دنیرو و جرج گالو نیز به فیلم «گریز نیمه شب» باز می گردد که گالو نویسنده آن فیلم بود، گالو همچنین امسال فیلمی به نام «رز مسموم» را کارگردانی کرده که فریمن و جان تراولتا در آن بازی کرده اند.