به گزارش پارس نیوز، دریا مرادی دشت بازیگر جوان سریال های مهران مدیری عکس های مدلینگ خود را در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. این بازیگر جوان و آینده دار تئاتر و تلویزیون تا کنون در سریال های تبریز در مه , ویلای من , شوخی کردم , امروز فردا , و تله فیلم الم شنگه حضور داشته است. وی به تازگی در نمایش عمو پامبل به کارگردانی مهدی قلعه بر روی صحنه رفته است. 

عکس های مدلینگ دریا مرادی دشت

دریا مرادی دشت بازیگر جوان و خوش چهره ایرانی است که در چند مجموعه طنز اخیر مهران مدیری ایفای نقش کرده است.

مرادی دشت بازیگری را به صورت حرفه‌ ای با سریال تبریز در مه ساخته محمدرضا ورزی آغاز کرد که شروع بسیار خوبی برای او بوده است .وی یکی از بازیگران جوانی است که در چند سریال جلوی دوربین رفت و اغلب مردم او را با بازی در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری می شناسند. وی همچنین در سریال های دیگری به کارگردانی مهران مدیری از جمله شوخی کردم و درحاشیه جلوی دوربین رفت است.

12

مدلینگ بازیگر سریال شوخی کردم

13

مدلینگ دریا مرادی

14

عکس های تبلیغاتی خانم بازیگر

15

تصاویر دریا مرادی دشت

ازدواج دریا مرادی دشت با پویان گنجی

گفتنی است تصویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد دریا بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی با پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی ازدواج کرده است.

پویان گنجی فرزند عبدالرضا گنجی کارگردان و فاطمه گودرزی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران است که خودش هم در رشته بازیگری فعالیت می کند.

77

عروس بازیگر فاطمه گودرزی

00

مدلینگ بازیگر سریال در حاشیه

99

مرادی دشت بازیگر جوان

778

عکس های زیبای بازیگر ویلای من

وی در سریال شوخی کردم به همراه مهران مدیری در کنار بازیگران دیگری چون مهران غفوریان ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، لاله صبوری ، رضا شفیعی جم ، نصرالله رادش ، سحر ولدبیگی و همچنین محمدرضا هدایتی به ایفای نقش پرداخت و در این سریال هم بسیار موفق ظاهر شد.

66

دریا مرادی دشت بازیگر زن ایرانی