به گزارش پارس نیوز، سحر خزائیلی بازیگر جوان فیلم های کاتیوشا آنام روزهای بیقراری به عنوان مجری تلویزیونی و مدلینگ یک برند لوازم آرایشی نیز فعالیت دارد. این بازیگر بی حاشیه ایرانی در سریال روزهای بی قراری ۲ هنرنمایی کرده است. گفتنی است سریال روزهای بی قراری دو به کارگردانی کاظم معصومی از شبکه دو در حال پخش می باشد. 

بیوگرافی سحر خزائیلی بازیگر

خزائیلی بازیگر جوان این روزها سریال روزهای بی‌ قراری ۲ را در تلویزیون در حال پخش دارد. وی بازیگری تازه کار می باشد که در سریال آنام نیز هنرنمایی کرده است و اکنون بعد از اتمام چند کار تلویزیونی دوباره با سریال روزهای بیقراری به تلویزون بازگشته است. وی مجری تلویزیون و مدل یک برند آرایشی نیز می باشد.

سحر خزائیلی

خزائیلی بازیگر و مجری

سحر خزائیلی

عکس های سحر خزائیلی

گفتنی است در فصل اول سریال روزهای بی‌قراری به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی تولید و در ۲۳ قسمت از شبکه سوم سیما پخش شد. این سریال در فصل اول داستان زندگی سه‌ دوست دانشگاهی بود. در فصل اول این سریال بازیگرانی چون پژمان بازغی ، الهام حمیدی ، سارا صوفیانی ، ابولفضل پورعرب و کامران تفتی حضور داشتند.

سحر خزائیلی

بازیگران فیلم کاتیوشا

سحر خزائیلی

تهمینه میلانی و سحر خزائیلی

سحر خزائیلی بازیگر جوان سریال روزهای بی قراری 2 +تصاویر

خزائیلی مجری برنامه خانه شما

هنرنمایی سحر خزائیلی در سریال روزهای بی قراری ۲

سارا صوفیانی بازیگر اصلی سریال روزهای بی‌ قراری است و در دو نقش آلما و سارا ظاهر شده است. مجید واشقانی ، سعید نیک‌پور ، کاظم هژیرآزاد، صفا آقاجانی با حضور افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ از بازیگران اصلی فصل دوم «روزهای بیقراری» هستند.

سحر خزائیلی

سریال از اینجا تا اونجا

سحر خزائیلی

عکس های بازیگر سریال روزهای بی قراری

و لازم به ذکر است که پرویز شفیع زاده، مسعود چوبین، منصوره ایلخانی، ندا هادی زاده و سحر خزائیلی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

سحر خزائلی اولین کار هنری‌ اش را با فیلم کاتیوشا آغاز کرد و سپس در سریال آنام بازی کرد و حالا هم سریال روزهای بی قراری را روی آنتن تلویزیون دارد.

سحر خزائیلی

تصاویر خزائیلی بازیگر و مجری ایرانی

سحر خزائیلی

عکس باحجاب سحر خزائلی

سحر خزائیلی

خانم بازیگر بر سر خاک علی معلم