به گزارش پارس نیوز، الهام طهموری بازیگر جوان و زیبای سریال پدر عکس های از خود به عنوان مدل تبلیغاتی در صحفه شخصی اش منتشر کرده است. این بازیگر سابقه بازی در سریال های محبوب و پر بیننده ایرانی را دارد وی ازدواج کرده است و با همسرش سعی می کنند از حاشیه به دور باشد. 

عکس های الهام طهموری بازیگر ایرانی

وی در صحفه شخصی اش با انتشار عکس های مدلینگ خود به عنوان مدل تبلیغاتی نوشت : قفل غزل وا شد … هلهله در هلهله اواز پرستوى بهار امد.

الهام طهموری

عکس های مدلینگ بازیگر جوان ایرانی

الهام طهموری

عکس های نوروزی بازیگر سریال پدر

الهام طهموری

بازیگر زن ایرانی

طهموری بازیگر زن ایرانی متولد دهه شصت اصفهان است که حضور پررنگ و درخش او در دو سریال پرستاران و نفس گرم و سریال پدر او را خیلی زود معروف کرد و توانست بهترین بازی خود را در این سریال ها ایفا کند به زودی درباره این بازیگر بیشتر خواهیم شنید و نامش بیشتر بر سر زبان ها خواهد امد او بازیگرای را خیلی دوست دارد و تلاش می کند این مسیر پر پیچ و خم را به خوبی طی کند.

الهام طهموری

طهموری بازیگر سینما و تلویزیون

الهام طهموری

مهتاب سریال پدر

الهام طهموری

مدلینگ بازیگر زن

طهموری بازیگر نقش مهتاب دختر مهدی سلطانی و لعیا زنگنه در سریال پدر است که در سریال پرستاران ، سارق روح ، آسمان هوای باران دارد ، سرزمین کهن و نفس گرم به ایفای نقش پرداخته است.

عکس های مدلینگ و زیبای بهاری الهام طهموری بازیگر سریال پدر

بازیگران سریال پدر

ازدواج الهام طهموری و انتشار عکس های عروسی اش

وی ازدواج کرده است و همسر ایشان حامد احمدجو هستند و به گفته خودشان اهل حاشیه نیستند و از زندگی زناشوییشان راضی هستند . برای همین عکس های زیادی در رسانه های اجتماعی ندارند.

وی عکس های از مراسم عروسی اش را در صحفه شخصی اش منتشر کرده و نوشته بود :ممنونم از همه دوستان هنرمندم…..

الهام طهموری

عکس های عروسی مهتاب سریال پدر

الهام طهموری

عروسی الهام طهموری

الهام طهموری

عکس های بازیگر جوان سینما و تلویزیون