به گزارش پارس نیوز، شاید این روزها شما در فکر این هستید که بدانید سوگند سریال لحظه گرگ و میش که در این سریال دردسرهای زیادی برای خانوده اش ایجاد کرده است کیست اومهتاب اکبری بازیگر جوان و آینده دار سینما و تلویزیون می باشد که شروع کارش را با تئاتر آغاز کرده و این اولین حضور وی در یک سریال تلویزیونی می باشد. او دانش آموخته دانشگاه سوره می باشد.

مهتاب اکبری سوگند لحظه گرگ و میش

مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به نویسندگی مونا انوری‌زاده و همایون اسعدیان می باشد این سریال روایت فراز و فرود زندگی خانواده‌ ای اصیل در طول سه دهه و با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است؛ روایتی که از دهه ۶۰ آغاز گشته، حوادث مختلفی از قبیل جنگ، تحولات اجتماعی و اقتصادی را پشت سر گذاشته و در زمان معاصر پایان می‌پذیرد… .

مهتاب اکبری

مهتاب در کنار مادر بزرگش

مهتاب اکبری

پشت صحنه سریال لحظه گرگ و میش

فاطمه گودرزی، المیرا دهقانی ، شهره سلطانی ، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی ، حسام محمودی‌ فرید ، پانیذ برزعلی، ناصر سجادی حسینی، نیما نادری، پاشا رستمی ، رها خدایاری ، وحید آقاپور، احسان امانی، سیامک احصایی، مریم حاجی زاده، آیدا نامجو، مهرنوش مسعودیان ، زهره ساداتی، مهدی ملاک، رضا حجری، مهتاب اکبری ، فراز مدیری، شبنم قربانی و اِروین گالستیان با حضور لیلا بلوکات و محمدرضا مالکی ترکیب بازیگران این مجموعه را تشکیل می‌ دهند.

مهتاب اکبری

عکس های مهتاب

مهتاب اکبری

بازیگر سریال لحظه گرگ و میش

مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند در سریال لحظه گرگ و میش

مهتاب در سریال «لحظه گرگ و میش» در نقش دختر سروش ظاهر شده است که پس از فهمیدن واقعیت زندگی اش برای پر کردن تمامی خلا ها و کمبود هایش تبدیل به دختری شر و شور شده است که دیگر سروش پدرش نیز توانایی کنترل و نگه داری اش را ندارد، از همین رو سوگند را به زن دومش یاسمن سپرد تا کنار محمد و خانواده اش از او نیز نگه داری کند.

عکس های مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند در سریال لحظه گرگ و میش

بازیگر جوان ایرانی

مهتاب اکبری

عکس های سوگند لحظه گرگ و میش

اکبری متولد ۲ اردیبهشت ۱۳۶۹ در تهران، بازیگر است . وی فارغ التحصیل لیسانس تئاتر گرایش کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و بعد از چند سال تجربه حالا در تلویزیون حضور دارد.

مهتاب اکبری

سوگند سریال لحظه گرگ و میش

مهتاب اکبری

همایون اسعدیان

مهتاب اکبری

عکس های مهتاب اکبری