به گزارش پارس نیوز، شیما محمدی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون کشورمان عکس های خود را برای تبلیغ یک گالری منتشر کرده است. بازیگر جوان سریال کیفر حسین تبریزی به جز حرفه خود در زمینه مدلینگ نیز حضوری فعال دارد و به نظر می رسد مدیریت این گالری را نیز خود وی بر عهده دارد. 

عکس های مدلینگ شیما محمدی

شیما محمدی بازیگر سریای شاهگوش به تازگی مدیریت یک گالری به نام شی.کا گالری را بر عهده گرفته است وی عکس های مدلینگ خود را در برای تبلیغ این گالری منتشر کرده است. وی به عنوان مدرس هنرهاى تجسمى سازمان فرهنگى هنرى ارشاد نیز فعالیت کرده بود.

شیما محمدی

عکس های خانم محمدی

شیما محمدی

بازیگر جوان ایرانی

شیما محمدی

هدیه خانم بازیگر به شیک پوشان

همه چیز درباره شیما محمدی بازیگر ایرانی

شیما محمدی متولد سال ۱۳۶۴ در تهران و بازیگر است . وی از ۱۷ سالگی از تئاتر با گروه تى آرت شروع کرد فعالیت تصویرى خود را در فیلم خانم افسانه منادى به تهیه کنندگى آقاى نادر مقدس و با بازى در منار استاد جمشید مشایخى شروع کرده و پس از آن در فیلم نوروزى از راه رسیده به کارگردانى آقاى کامران قدکچیان در نقش اصلى به ایفاى نقش پرداخته است.

شیما محمدی

بازیگر سریال شاهگوش

عکس های مدلینگ شیما محمدی هنرپیشه سریال شاهگوش

عکس های زیبای خانم بازیگر

شیما محمدی

خانم محمدی بازیگر ایرانی

خانم محمدی در سریال شاهگوش به نویسندگی الهه میرباقری و کارگردانی سید داود میرباقری و تهیه‌ کنندگی سید محمد امامی و مهران برومند در کنار امین زندگانى به ایفاى نقش آزاده پاکباز خبرنگارى جسور پرداخته بود.

شیما محمدی

تصاویر بازیگر جوان سینما و تلویزیون

شیما محمدی

عکس های تبلیغاتی خانم بازیگر

شیما محمدی

هنرپیشه جوان ایرانی

این بازیگر با رسانه ای کردن ازدواجش برای همسرش سینا در صحفه شخصی اش می نویسد:

من متولّد و آفریده شدم براى کنار تو بودن و کنار تو زیستن و با تو نفس کشیدن تو سرمایه زندگى منى تو به من عشق و آموختى و تو به زندگى من رنگى فراتر از صورتى بخشیدى تو هدیه روز تولّدم از طرف خدایى

شیما محمدی

شیما محمدی و همسرش سینا

شیما محمدی

تصاویر مدلینگ خانم بازیگر