به گزارش پارس نیوز، «لئو روخاس» از نوازندگان سرشناس فلوت و پن فلوت و نوازنده قطعه معروف «چوپان تنها»، ۱۶ و ۱۷ اسفند بار دیگر در تهران و برج میلاد روی صحنه می‌رود.

محمود شبیری تهیه کننده این کنسرت درباره تمدید این اجرا در تهران گفت: «پس از اجرای موفق این برنامه که فروردین امسال به خوانندگی سیلویو دانزا خواننده آلمانی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، درخواست‌های زیادی مبنی بر تمدید این برنامه داشتیم و خیلی‌ها چون در مسافرت بودند نتوانستند در آن برنامه حاضر باشند. مقدمات حضور این هنرمند برای بار دوم در ایران انجام شد و ۱۶ و ۱۷ اسفند پذیرای دوستداران این سبک از موسیقی در برج میلاد خواهیم بود.»

وی افزود: «پرفورمنس این کنسرت متفاوت از اجرای قبلی است و در تلاشیم که با یک برنامه جدید بتوانیم خاطره اجرای نوروزی لئو روخاس در تهران را بار دیگر زنده کنیم.»

پیش تر «لئو روخاس» در روز اجرای قبلی خود روی صحنه برج میلاد درباره ایران گفته بود: «آنچه من می‌گویم از زبانم برنمی‌آید. این‌ها که می‌گویم نجوای قلب من است. درست است که هم اکنون در تهران هستم اما سفر من به تهران درست از زمانی آغاز شد که پیشنهاد اجرا در کشور شما به من داده شد. من از همان روز تهران بودم و به راستی خودم را در ایران احساس می‌کردم. به راستی که من امشب به آرزو و رویایم رسیدم.»

لئو روخاس متولد ۱۹۸۴ در اکوادور است. این موزیسین در فصل پنجم مسابقه استعدادیابی Das supertalent پیروز شد و بعد از آن به شهرت زیادی دست پیدا کرد و با آثارش در نقاط مختلف دنیا روی صحنه رفت. محیط زیست و ارتباط میان اجزای سازنده طبیعت نظیر خورشید و خاک و آب از جمله موضوعات آثار و کنسرت‌های لئو هستند و او معمولاً با استایل سرخپوستی کارهایش را معرفی و اجرا می‌کند.

کنسرت لئو روخاس به تهیه‌کنندگی محمود شبیری و سپهر صاحبی در برج میلاد برگزار خواهد شد و بلیت فروشی آن در سامانه «TIK8» آغاز شده است.