به گزارش پارس نیوز، 

محمد احمدی تهیه‌کننده سینما با اشاره به اینکه مراحل فنی «تهران شهر عشق» به پایان رسیده است، گفت: پیش از این پروانه ساخت این پروژه را با نام «هیاهوی انزوا» دریافت کرده بودیم که در نهایت نام آن به «تهران شهر عشق» تغییر کرد.

وی با اشاره به اینکه به تازگی برای دریافت پروانه نمایش این پروژه اقدام کرده است، توضیح داد: در تلاش هستیم تا این فیلم سینمایی را برای حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده کنیم و امیدوارم «تهران شهر عشق» بتواند راه خود را به سمت جشنواره باز کند.

این تهیه‌کننده سینما تاکید کرد: این فیلم اولین تجربه سینمایی علی جابر انصاری به عنوان کارگردان است.

اجمدی گفت: حامد ثابت ساخت موسیقی و فرامرز ابوالصدق صداگذاری «تهران شهر عشق» را برعهده داشته اند.

پیش از این محمد احمدی در گفتگو با خبرگزاری مهر اعلام کرده بود که «تهران شهر عشق» یک طنز تلخ اجتماعی در مورد ۳ شخصیت است که علی‌رغم هیاهوی بی‌حد و حصر، احساس تنهایی می‌کنند و در راه پر کردن این تنهایی به شناخت عمیق‌تری از ابرشهر تهران و وجود خودشان می‌رسند. داستان‌های این ۳ شخصیت به طور موازی پیش می‌رود و در نهایت هر ۳ نفر مصمم‌تر با درک عمیق‌تری از خود در هیاهوی تهران به راهشان ادامه می‌دهند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: علی جابرانصاری، فیلمنامه: مریم نجفی و علی جابر انصاری، بازیگران: فروغ قجابگلی، مهدی ساکی، امیرحسام بختیاری، بهناز جعفری، مجری طرح: پگاه احمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: چاووش هنرآموز، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا جهان پناه، طراح صحنه و لباس: پیام فروتن، طراح گریم: محمود دهقانی، صدابردار: علی کیان ارثی، تهیه کننده: محمد احمدی.