به گزارش پارس نیوز، 

رقابت های جام حذفی چند روز دیگر با نبرد سایپا برابر داماش گیلانیان و پرسپولیس برابر سپیدرود در رشت پیگیری می شود؛ البته نبرد شاگردان علی دایی برای رسیدن به فینال مسابقات خواهد بود و سپیدرود و پرسپولیس هم باید برابر هم قرار بگیرند تا برنده آنها برای مشخص شدن حریف سپاهان در نیمه نهایی که در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد، به مصاف پدیده مشهد برود.

 

در این بین اما سپردن میزبانی دیدار سایپا برابر داماش گیلانیان به این تیم دسته دومی سبب شده تا علی حاتم سرپرست باشگاه سایپا به تصمیم سازمان لیگ معترض باشد.

 

داستان از این قرار است که سایپا در دو دیدار پیشین خود و پس از پیروزی برابر سردار بوکان در ورزشگاه پاس قوامین در دو دیدار برابر استقلال تهران و صنعت نفت آبادان میهمان بوده است و داماش گیلانیان در سه مسابقه پیشین خود یعنی مصاف با ماشین سازی، مقاومت تهران و سرخپوشان پاکدشت.

 

با این حال باشگاه سایپا به این موضوع اعتراض دارد که هیچ بندی در آئین نامه مسابقات در این خصوص و اینکه باید در این شرایط میزبانی به داماش داده شود وجود ندارد.

 

علی حاتم سرپرست باشگاه سایپا در گفتگو با "ورزش سه"، در این مورد می گوید: ما از سازمان لیگ دلیل می خواهیم که چرا میزبانی به داماش داده شده؛ ضمن اینکه ما در تاریخ 21/9 نامه ای زدیم و شکایت داشتیم که برچه اساسی میزبانی به داماش داده شده و دنبال این هستیم که اگر بندی وجود دارد  ما را قانع کنند.

 

حاتم ادامه می دهد: در تاریخ 25/10 هم وقتی دیدیم جواب ندادند، دوباره نامه زدیم. ما خواستار پاسخ دادن سازمان لیگ به این سه پرسش هستیم.  اینکه اولا نحوه تدوین آئین نامه به چه صورت بوده است؟ دوم اینکه نحوه تصویب آئین نامه چگونه است و در نهایت اینکه چه کسانی ذی سمت در تصویب آئین نامه بوده اند؟ جالب اینکه هنوز جواب نامه ما داده نشده و ما فقط چند روز تا تاریخ بازی زمان داریم.