به گزارش پارس نیوز، در رویدادی جالب توجه ملیسا مک‌کارتی به فاصله کمی هم نامزد بهترین بازیگر اسکار شد و هم نامزد بدترین بازیگر سال و جایزه تمشک طلایی. هر سال اندکی پیش از اعلام نامزدهای اسکار که بهترین‌های سینما در سال قبل هستند، نامزدهای جایزه تمشک طلایی که به بدترین‌های سینما تعلق می‌گیرد، معرفی می‌شوند. 

امسال ملیسا مک‌کارتی هم نامزد تمشک طلایی شد هم جایزه اسکار. این بازیگر که اغلب در آثار کمدی نقش آفرینی می‌کند سال گذشته در کمدی سیاه «کشتار عروسک‌ها» (The Happytime Murders)‌ بازی کرد که هم در نظر منتقدان هم در گیشه یک افتضاح تمام عیار بود. این فیلم که با بودجه نزدیک به ۵۰ میلیون دلار ساخته شد علیرغم تبلیغات فراوان از همان آغاز اکران با نقد بی‌رحمانه منتقدان روبه‌رو شد و تماشاگران هم روی‌ خوشی به آن نشان ندادند و در نهایت با فروش ۲۷ میلیون دلاری در گیشه ضرر قابل توجهی روی دست سرمایه‌گذاران فیلم گذاشت. 

این پایان اخبار بد برای این فیلم نبود و گردانندگان جایزه تمشک طلایی برایش سنگ تمام گذاشتند و در چند رشته نامزد جایزه‌اش کردند. ملیسا مک‌کارتی هم برای بازی در آن نامزد دریافت تمشک طلایی شد. 

ملیسا مک‌کارتی در «کشتار عروسک‌ها»

ناراحتی مک‌کارتی پس از نامزد شدن برای تمشک طلایی زیاد طول نکشید و او خیلی زود خبر نامزد شدن برای اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد البته برای بازی در فیلم «می‌توانی مرا ببخشی؟». بازی درخشان او در درام کمدی تحسین شده «می‌توانی مرا ببخشی؟» چنان چشمگیر بود که نظر اکثر منتقدان سینمایی را به خود جلب کرد. در این فیلم به کارگردانی ماربل هلر نقش مقابل مک‌کارتی را ریچارد ای‌گرنت بازی می‌کند که او هم نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد شده است.