به گزارش پارس نیوز، آن هاتاوی بازیگر زن مطرح هالیوود در جدیدترین کار کمپانی آمازون در سریالی پر ستاره به نام عشق امروزی شروع به کار کرده است و در حال ساخت می باشد. این بازیگر زیبا رو در فیلم ریچل ازدواج می‌ کند مورد تمجید و استقبال قرار گرفت و ستایش صاحب نظران را برای خود به ارمغان آورد. در ادامه توضیحاتی درباره سریال جدید آن هاتاوی بازیگر هالیوود را به همراه عکس هایی از وی مشاهده کنید با ما همراه شوید

فیلم جدید آن هاتاوی بازیگر زن هالیوود

کمپانی آمازون در حال ساخت سریالی پر ستاره با عنوان “عشق امروزی” با نقش‌ آفرینی “آن هَت‌ اِوِی” و “تینا فِی” است.

“اِمی روسوم” کارگردانی یک قسمت از این سریال را بر عهده دارد و “شارون هورگان” کارگردانی و نویسندگی قسمت‌ هایی با نقش‌ آفرینی “تینا فِی” و “جان اسلَتِری” را بر عهده خواهد داشت. “جان کارنی ” کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌ کنندگی مابقی این سریال را عهده‌ دار خواهد بود. هر قسمت از این سریال نیم ساعت است که به مشکلات و مسائل بغرنج عشق و عاشقی می‌ پردازد.

آن هاتاوی بازیگر زن

عکس های آن هاتاوی بازیگر هالیوودی

آن هاتاوی بازیگر زن

تیپ آن هاتاوی در هفته مد نیویورک

آن هاتاوی بازیگر زن در سریال عشق امروزی

آن هَت‌ اِوِی، تینا فِی، جان اسلَتِری، دِو پَتِل، کاترین کینر، اندی گارسیا، کریستین میلیوتی، برندون ویکتور دیکسن، اولیویا کوک، اندرو اسکات، جولیا گاردنر، شیا ویام، گَری کار، صوفیا بوتِلا و جان گالاگِر نقش‌ آفرینان سریال “عشق امروزی”  کمپانی آمازون هستند.

آن هاتاوی بازیگر زن

عکس های جذاب آن هاتاوی بازیگر هالیوود

آن هاتاوی بازیگر زن

فیلم های آن هاتاوی بازیگر هالیوود

این سریال توسط “استورید مدیا گروپ” و “روزنامه نیویورک تایمز” تهیه می‌ شود و مراحل اولیه ساخت این سریال جدید آن هاتاوی بازیگر آمریکایی در نیویورک آغاز شده است.

کمپانی آمازون در حال حاضر سریال “خانواده رومانُف” از “متیو وِینِر” را برای انتشار آماده کرده است.

آن هاتاوی بازیگر زن

تصاویر آن هاتاوی بازیگر زن آمریکایی