به گزارش پارس نیوز،  شبنم مقدمی که این روزها فیلم «کلمبوس» و «درساژ» را روی پرده دارد، درباره بازی اش در فیلم پویا بادکوبه  گفت: «باید بگویم این فیلمِ ، فیلم ِمادر نیست، فیلم دختر است. از یکجایی دیگر کارگردان مادر را رها می‌کند و حتی پس از اتفاقی که برای درسا می‌افتد ما نمی‌بینیم که مادر چه ری اکشنی دارد.چون در واقع عکس العمل ِ دختر است که اهمیت دارد و نه مادر داستان! این خانواده می‌خواهد از طبقه خود جدا شود.

آن‌ها از شهرکی در اطراف مهرشهر می‌خواهند به کرج بروند و ازآنجا به تهران مهاجرت کنند و این برایشان تبدیل به آرزو شده ،این را مسیر ترقی اجتماعی می دانند، خانواده ای که در فیلم معرفی می شوند، برای پول ساختن و پیشرفت ِ اقتصادی و اجتماعی، دارد خیلی چیزها را از دست می دهد، از جمله ارتباط صحیح میان اعضایش را.اصولا به نظر من «درساژ» فیلم بحران روابط است.»

او در ادامه این مصاحبه درباره بازی در اولین فیلم جواد رضویان اضافه کرد: «یک نقش است اما در دو گریم و موقعیت متفاوت؛ اما اجازه دهید چیز زیادی نگویم فقط اینکه از یکی از موقعیت‌ها به دیگری تبدیل می‌شود. رگه کمدی دارد اما بیشتر فانتزی است. خیلی هم نقش سختی بود و خیلی برای آن زحمت‌کشیده‌ام.»
.
او که در فیلم «شبی که ماه کامل شد» نرگس آبیار ایفای نقش کرده، درباره همکاری مجددش با این کارگردان می گوید: «خانم آبیار خیلی در بازی گرفتن و بازی‌گردانی متبحر است. من اگر شش دانگ به او گوش می‌دادم همه‌چیزهایی که لازمه ی اجرای نقش بود را پیدا می کردم؛ به من گفتند می‌توانی این خانم را (شخصیت واقعی )را ببینی اما من این کار را نکردم.

حالا وقتی فیلم را ببینید متوجه می‌شوید که چرا این کار را نکردم. نرگس آبیار چون می نویسد آدم‌های فیلم‌هایش را خوب می‌شناسند و این خیلی به بازیگر کمک می‌کند.طرح جامعی از کاراکتر را در اختیار من گذاشت.»
.
مقدمی که به تازگی در سریال «هیولا» مهران مدیری جلوی دوربین رفته درباره تجربه همکاری اش با این کارگردان پرطرفدار می گوید: «در «باغ مظفر» و «ویلای من» تا پای قرارداد رفتیم اما نشد. من مهران مدیری را مثل همه ،دوست دارم و قرار گرفتن در کنار کسی که توانمندی هایش ثابت‌شده خیلی خوشحال‌کننده است.

خودشان از من دعوت کردند و با خود او و نویسندگان درباره نقش صحبت کردیم. الان هم خیلی خوشحالم که در این کار هستم. پارتنر من هم فرهاد اصلانی و خود مهران مدیری است. خدا را شکر تا این جا از نتیجه کار بسیار راضی هستند.»