به گزارش پارس ، به نقل ازمیهن فال:

فروردین: امروز برای شما روزی هیجان انگیز است، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. اگرچه زمان نگاه کردن به گذشته تمام شده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده اید را داشته باشید. پس روشی خلق کنید که به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین گذشته و زمان حال به خودتان کمک کنید.

اردیبهشت : درحالیکه در چهارمین خانه شما کسوف رخ داده است، شما نیز در موقعیت بی ثباتی قرار دارید. با وجود اینکه شما می توانید خاطر جمعی خود را نشان دهید، اما به اندازه ای که دیگران فکر می کنند تأمین نیستید. حتی اگر احساس می کنید که دوستان نزدیک و خانواده تان از تلاشهای شما پشتیبانی می کنند، ولی اکنون اتفاقاتی افتاده که شما واقعاً نمی دانید می توانید روی آنها حساب کنید یا نه. درنهایت شما نمی توانید جواب این سئوال خود را از کس دیگری بپرسید، بلکه فقط باید از خود آنها سئوال کنید.

خرداد: اگر امروز برنامه های شما به دلیل خستگی بیش از حدتان به هم خورده است، این اتفاق می تواند برای شما در بردارنده یک پیام باشد و بهتان یادآوری کند که آرام تر کار کنید. در سومین خانه شما کسوف رخ داده است و می تواند بر روابط شما با نزدیکانتان تأثیر مستقیم بگذارد. اگر به تازگی یک حادثه خیلی بی اهمیت تبدیل به مشکلی جدی شده است نباید با بدبینی به آن دامن بزنید. انرژی های مثبت شما می تواند همه چیز را به حالت اول برگرداند.

تیر: امروز در دومین خانه شما که مربوط به مسائل شخصی شما است کسوف رخ داده است، و لازم است که روش پول خرج کردن خود را تغییر دهید. از یک سو شما دوست دارید طوری پول خرج کنید که همیشه مقداری پس انداز داشته باشید. ولی از سوی دیگر در این ماه شما همیشه وسوسه می شوید که با دوستانتان همراه شده و همراه آنها ولخرجی کنید. که البته باید بدانید این کار باعث خوشبختی شما در آینده نخواهد شد و باید آینده خود را نیز در نظر داشته باشید.

مرداد: شما امروز برای توازن برقرارکردن بین کار و تفریح انرژی خیلی زیادی صرف کرده اید، اما هنوز هم برای اینکه به آرامش برسید کارهای زیادی باید انجام دهید. غرغرکردن به خاطر برنامه هایی که دارید باعث خوشحال تر شدن شما نمی شود. حتی اگر احساس تنبلی می کنید، سریع از جایتان بلند بشوید و به کارهایتان برسید. به جای اینکه درصدد پیدا کردن راه هایی برای فرار کردن از زیر بار مسئولیتهایتان باشید، روشهایی برای شاد بودن و لذت بردن پیدا کنید.

شهریور: اگر امروز افرادی قصد دارند شما را به یک ماجرای حادثه ای بکشانند، خیلی رک با آنها صحبت کرده و بهشان بگویید که می خواهید تنها باشید. حتی اگر شما احساس کردید که تحت فشار قرار گرفته اید، در برابر وسوسه بدبینی و نگرشهای منفی تسلیم نشوید. شما وقت ندارید درگیر یک ماجرای تازه شوید، برای اینکه شما هم اکنون برای هفته آینده خود هم برنامه ریزی کرده اید.

مهر: امروز ممکن است دوستان و همکارانتان از شما توقع کار بیشتری داشته باشند، اما با وجود این هم هیچ چیز نمی تواند تلاشهای بی وقفه شما را متوقف کند. تمایل شما به راضی نگه داشتن دیگران بیش از اندازه شدید است. اگر شما کمتر قول بدهید می توانید دیگران را از دردسر نجات بدهید. اگر دست رد به سینه کسی بزنید و او را ناامید کنید بهتر از این است که در آخر کار با یک سری از خواسته های غیر معقول مواجه بشوید.

آبان: شما با برنامه های پنهانی آشنا هستید، اما حالا با وجود ماه در دوازدهمین خانه شما مربوط به رازها، بهترین کار این است که هر چیزی را افشا نکنید. اما از تبادل نظر کردن در مورد محرکها و انگیزه های خود خودداری نکنید، برای اینکه اگر بخواهید به دیگران نشان بدهید که چه چیزی برایتان از همه چیز مهتر است، این کار آسان ترین روش است. شما نسبت به اعتقادات خود خیلی متعصب هستید. حتی اگر افراد دیگر امروز قادر نباشند دیدگاه های خود را با شما در میان بگذارند، در نهایت آنها به دیدگاه های قدرتمند شما احترام خواهند گذاشت.

آذر: امروز شما وقتی که با شرایط جدید روبرو می شوید، به خصوص بعد از اینکه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی کنید، برای اینکه همه چیز در حال تغییر کردن است. حتی اگر استرسها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید که به هرچیزی که می خواهید برسید. خوشبختانه شخصی که قبلاً به شما حسادت می کرده، اکنون برای اینکه با شما همکاری کند می تواند رویه اش را تغییر دهد.

دی: باتوجه به اینکه در پنجمین خانه شما که با خودجوش بودن ارتباط دارد کسوف دیده می شود، دیگر نیازی نیست که خلاقیت و تواناییهای خود را کتمان کنید. اگر شما منتظر فرصتی بودید تا پروژه جدیدی را شروع کنید، تا تنور داغ است این کار را بکنید. اما فراموش نکنید هر قولی که دادید باید با رضایت خاطر به آن عمل کنید. اگر از انجام دادنش لذت نمی برید، پس کار دیگری انجام دهید.

بهمن: امروز شما دوست دارید که روابط دوستانه تان عمیق تر شوند، اما به نظر می رسد که دیگران از اینکه با شما صمیمی بشوند می ترسند. عجیب اینکه یکی از دوستانتان هم فکر می کند شما از نزدیک شدن به او اجتناب می کنید. به جای اینکه احساسات خود را مخفی نگه دارید خیلی راحت با دوستانتان صحبت کنید. اگر شما با خودتان صادق باشید، همه چیز زودتر از موقع درست می شود.

اسفند: امروز شما ناراحت و آشفته اید، برای اینکه واضح بیان کردن خواسته هایتان تبدیل به کار خیلی سختی شده است. بخشی از مشکلتان این است که شما می دانید احتمال اینکه دیگران انتظارات شما را برآورده کنند خیلی کم است. باوجود این احتمال دارد زمانی که شما ناخواسته تسلیم ناامیدی می شوید توقعاتتان از دیگران نیز بیشتر شود. لازم نیست برای اینکه افراد دیگر با توجه به واکنشهای شما بفهمند که شما کمی هم انعطاف پذیری دارید از خواسته های خود بکاهید.