به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که لباسی که به تن دارید شکاف خورده یا پاره شود. در این صورت باید ان را سریعا بدوزید اما برخی لباس ها هستند که با رنگ های خاصی که دارند نخ برای دوختن آن ها پیدا نمیشود پس مجبور به دوختن آن با رنگی مشابه هستید که کل لباس از بین می رود و ظاهر قشنگش را از دست می دهد.

این مشکل تقریبا برای همه تفاق افتاده است به همین دلیل عده از طراحان چینی دست به کاری جالب زدند و دستگاهی به نام پرینتر نخ ساخته اند. این دستگاه می تواند هر نخی را برای شما تولید کند تا دیگر مشکلاتی مانند هماهن نبودن رنگ نداشته باشید.

این دستگاه کوچک بر روی چرخ خیاطی نصب می شود و برای استفاده از آن باید یک نخ سفید وارد دستگاه کنید و سپس سمت دیگر را به سوزن برسانید. این دستگاه با رد شدن نخ سفید می تواند هر رنگی که شما دلتان بخواهد به آن بدهد و نخی جدید تولید کند.

" پرینتر نخ" همچنین به یک دوربین مجهز شده است که به کمک آن می توانید عکس هایی از رنگ های خاص گرفته و سپس با تنظیماتی که انجام می دهد بهترین سایه را به رنگ می دهد تا کاملا شبیه به رنگ لباس شما شود.

یا این دستگاه بسیار کوچک و قابل حمل است از همین رو می توان آن را یکی از مورد نیازترین دستگاه هایی دانست که می توان در آینده مشاهده کرد چرا که به دنبال رفع یکی از بزرگترین مشکلات انسان ساخته شده است.