دنیای مجازی استفاده از گوشی موبایل را ضروری کرده است. نحوه نگهداری از گوشی موبایل یکی از ضروریات به نظر می رسد. برای استفاده بیشتر از گوشی موبایل حتما مطلب زیر را بخوانید.


به گزارش ایسنا به نقل از همگردی، قطعات سخت‌افزاری بسیاری از مدل‌های تلفن همراه ظرافت و حساسیت بسیار زیادی دارند و احتمال دارد در اثر حوادث رایج دچار آسیب شوند. علاوه بر این استفاده مداوم و مکرر از تلفن همراه سبب می‌شود پس از مدتی به قطعات داخلی این محصول تکنولوژیک فشار وارد شود. به همین خاطر آسیب‌دیدگی تلفن‌های همراه امری پرتکرار است.

 

در عین حال، ذخیره بسیاری از اطلاعات مهم شخصی و کاری در حافظه تلفن همراه، وجود بسیاری از اسناد در نرم‌افزارهای ارتباطی و وجود تصاویر شخصی و خاطره‌انگیز در گالری تصاویر و ویدئوهای گوشی، کاربران را همیشه نگران می‌کند که در صورت خراب شدن تلفن همراه برای تعمیر آن باید سراغ چه مراکزی بروند که اطلاعات و اسناد موجود در گوشی از دست نرود و یا مورد سواستفاده قرار نگیرد.

ناگفته نماند که به دلیل گران شدن تلفن همراه طی سال‌های اخیر، ضرورت دارد همیشه تعمیر گوشی توسط متخصصان صاحب‌ صلاحیت و باتجربه انجام شود تا مبادا به دلیل ناآشنایی تعمیرکار آسیب مضاعفی به گوشی وارد نشود.

در ادامه ۶ مرکز معتبر که در زمینه تعمیر تلفن همراه بر بستر اینترنت به کاربران مشاوره و خدمات ارایه می‌دهند، معرفی شده‌اند:

 موبایل کمک

شرکت فناوران ارتباطات ژینا با نام تجاری موبایل کمک، یک شرکت معتبر در حوزه موبایل است که خدمات متنوعی شامل فروش تلفن همراه، گارانتی رسمی، وارادت قانونی و تعمیرات موبایل ارایه می‌دهد. این شرکت یکی از شرکت‌های برتر گارانتی رسمی موبایل در کشور است.

رایانه همراه

شرکت رایانه همراه که در حال حاضر نمایندگی رسمی برند شیائومی را بر عهده دارد، از سال ۱۳۷۹ در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دستگاه‌های الکترونیکی مانند لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، گجت و همچنین گارانتی محصولات فعالیت می‌کند.

این شرکت در سال ۱۳۹۳ با هدف گسترش زمینه‌های فعالیت خود، موفق به دریافت مجوز واردات محصولات برند شیائومی شد. در حال حاضر رایانه همراه، این امکان را دارد که روی محصولات خود گارانتی بلندمدت ارایه کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این شرکت ارایه مشاوره به مشتریان خود در زمینه تعمیرات موبایل است.

تعمیرات موبایل سفیر

مجموعه تعمیرات موبایل سفیر از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغار کرد. این شرکت با هدف حذف واسطه‌ها، قطعات موبایل و خدمات تعمیرات موبایل را به صورت مستقیم به مشتریان ارایه می‌دهد. قیمت مناسب، سرعت ارایه خدمات، خرید قطعات موبایل به قیمت عمده، ۴۵ روز گارانتی تعمیرات، پیک رایگان در تهران و امکان ارسال از شهرستان با پست و تیپاکس از جمله مزیت‌های کلیدی تعمیرات موبایل سفیر است.

آچارباز

آچارباز یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات تعمیر موبایل آنلاین است. مدیران آچارباز تمام تلاش خود را صرف ارایه خدمات با قیمت مناسب، کیفیت بالای قطعات، گارانتی تعمیر و تعمیر سریع و حرفه‌ای می‌کنند. برای استعلام قیمت و استفاده از خدمات تعمیر موبایل می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

ارقام گستران

نرم‌افزار اسکناس به صورت اختصاصی برای مراکز تعمیر موبایل طراحی شده است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان امور مدیریت تعمیرگاه موبایل شامل پذیرش دستگاه تعمیری، صدور قبض پذیرش، ثبت قطعات مصرفی و سرویس‌های انجام گرفته توسط هر تعمیرکار و در نهایت تحویل دستگاه به مشتری و صدور فاکتور را به صورت کامل و حرفه‌ای مدیریت کرد.

آقای تعمیرات موبایل

آقای تعمیرات موبایل، یکی از مراکز برتر تعمیرات موبایل با بیش از ده سال سابقه فعالیت است. متخصصان این برند مهارت زیادی در انجام تعمیرات انواع برند گوشی تلفن همراه از جمله تعمیرات موبایل سامسونگ ، تعمیرات موبایل هوآوی ، تعمیرات موبایل شیائومی ، تعمیرات موبایل آیفون و … دارند. عملکرد قابل قبول تیم فنی این مرکز، آقای تعمیرات موبایل را به یکی از مطمئن‌ترین مراکز تعمیرات موبایل و فروش لوازم جانبی موبایل در ایران تبدیل کرده است.