ویژگی های مختلف این فروشگاه اینترنتی موجب شده است تا هر روزه مخاطبان زیادی جهت تهیه این گونه محصولات به سایت بروز کالا مراجعه کنند. یکی از امکانات قابل توجه این فروشگاه اینترنتی، گستردگی تنوع محصولات از تمام برند ها و تمامی مدل های محصولات می باشد.

 در این مطلب به معرفی جامع فروشگاه اینترنتی بروزکالا، امکانات و خدمات آن و همچنین تسهیلاتی که برای مخاطبین گرامی در نظر گرفته شده است خواهیم پرداخت. پس تا پایان با ما همراه باشید.

x1

خدمات فروشگاه آنلاین بروز کالا

بیش از یک دهه است که فروشگاه های اینترنتی فعالیت گسترده خود را در سطح اینترنت آغاز نموده اند. حضور این سایت های فروش محصولات به صورت لحظه ای باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان شده است. دیگر لازم نیست مشابه قبل، ساعت زیادی را در بازار صرف پیدا کردن محصول مورد نظر خود کنید. بلکه تنها با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی خواهید توانست در چند ثانیه هزاران محصول را از زیر نظر بگذرانید. به وسیله فیلتر هایی که طراحی شده است، هنگام جستجو می توانید از آن ها استفاده کنید و طبق آن ها به صورت هدفمند به محصولات مورد نظر خود برسید. در این صورت، به جرات می توان گفت که چندین ساعت از زمان شما ذخیره خواهد شد.

خدمات فروشگاه آنلاین بروز کالا از گستردگی بالایی برخوردار است. برای مثال، هر محصول الکترونیکی را که در سایت بروز کالا نظر بگیرید، برای آن ده ها آپشن مختلف در نظر گرفته شده است. می توانید در بازه قیمت مورد نظر خود جستجو کنید، می توانید رنگ مورد تان را انتخاب کنید، می توانید برند خاصی را بر گزینید و... . همان طور که مشخص است، بروز کالا امکان دسترسی سریع به ده ها هزار محصول را برای شما فراهم آورده است که بنا بر سلیقه خود می توانید هر یک از آن ها را در عرض چند ثانیه سفارش بدهید.

 

فروش موبایل وتبلت

در بازار محصولات الکترونیکی، فروش موبایل و تبلت مخاطبان زیادی دارد. افراد زیادی هر روزه در سطح اینترنت به دنبال خرید موبایل یا تبلت مورد نظر هستند. این گونه افراد به سایت های مختلفی سر می زنند تا بهترین گزینه را برای خرید انتخاب نمایند.

بروز کالا برای این گونه مشتریان امکاناتی را فراهم کرده است تا به راحتی بتوانند آن محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. همان طور که ذکر شد، در فروشگاه بروز کالا گستردگی و تنوع محصولات بسیار زیاد است.

گوشی های موبایل و تبلت ها نیز از این قضیه مستثنی نیستند. برای مثال هنگامی که در بخش فروش موبایل و تبلت هستید، با مدل های بیشماری از گوشی و تبلت مواجه می شوید که هر کدام ویژگی های خاصی دارند و امکانات آن ها منحصر به فرد می باشد.

x2

فقط کافی ست برند مد نظر تان را انتخاب کنید تا تعداد محصولات محدود تر شود و در ادامه جستجوی خود را دقیق تر کنید تا به آن محصول که متناسب با نیاز شما ست برسید. همان طور که دیدید، به راحتی می توانید یک محصول با قیمت مناسب و امکانات مد نظر خود سفارش دهید.

در حال حاضر از تمامی برند های معتبر موبایل، مانند سامسونگ، اپل، ال جی، شیائومی، هوآوی، نوکیا و... محصولات متنوعی از تمام مدل ها در فروشگاه آنلاین تلفن همراه بروز کالا وجود داشته و آماده ارسال هستند.

فروش قطعات کامپیوتر

x3

امروزه خرید قطعات سخت افزاری نیاز به تخصص بالایی دارد زیرا با توجه به پیشرفته شدن محصولات الکترونیکی دیگر نمی توان مانند گذشته از میان دو یا سه محصول، دست به انتخاب زد. بلکه شرکت های مختلفی در بازار قطعات کامپیوتر اقدام به تولید محصولات متعددی در این حوزه کرده اند. بنابراین انتخاب بهترین گزینه کار دشواری ست. اما نگران نباشید، فروشگاه اینترنتی بروز کالا برای این مساله هم راه حل مناسبی برای شما قرار داده است.

تمامی محصولات این فروشگاه دارای توضیحات کامل و دقیق می باشند که به شما در آگاهی از ویژگی های آن محصول کمک می کنند. کافی ست آن مطلب را مطالعه بفرمائید تا دید بهتری از آن محصول به دست آورید و خرید خود را با دقت بیشتری انجام دهید. حتی اگر هیچ اطلاعاتی در مورد قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپتاپ ندارید، نگران نباشید. ما در فروشگاه اینترنتی بروز کالا به شما کمک می کنیم تا محصولی دقیقا متناسب با نیاز خود تهیه کنید.

فروش لپتاپ وتجهیزات

x4

لپتاپ ها یکی از پرمتقاضی ترین محصولات الکترونیکی هستند که امروزه برای خرید آن ها اقدام می شود. همان طور که وجود لپتاپ تقریبا برای هر کاری ضروری ست بنابراین همه افراد در پی خرید بهترین لپتاپ برای خود هستند تا خصوصیات ویژه ای داشته باشد. برای مثال، هم امکانات مختلفی داشته و هم ظاهر و جلوه ی زیبایی داشته باشد. فروشگاه اینترنتی بروز کالا مجموعه ای انواع لپتاپ های مختلف را در یک جا ارائه داده است بنابراین به راحتی هر چه تمام، می توانید گزینه های مختلفی را مورد بررسی قرار دهید و هر کدام را که مایل بودید سفارش بدهید.

یکی از مسائلی که هنگام خرید از فروشگاه های اینترنتی وجود دارد، این است که اعتماد مناسبی از آن فروشگاه و خدمات آن شکل نگرفته است. این مشکل کاملا طبیعی ست زیرا با توجه به گستردگی انواع محصولات در بازار مخصوصا لپتاپ و تجهیزات مرتبط با آن، امکان وجود محصولات غیر اورجینال نیز بالا رفته است و علاوه بر آن، قیمت های امروزی به نحوی ست که نمی توان به راحتی به هر سایت و فروشگاه آنلاینی اعتماد کرد. فروشگاه بروز کالا تمام این موارد را در نظر گرفته است، بنابراین اقدامات لازم جهت ایجاد یک اعتماد کامل و متقابل انجام گرفته تا خیال مخاطبین گرامی از این بابت راحت باشد.

یکی از این اقدامات مشاوره و پشتیبانی آنلاین خرید می باشد. یعنی شما می توانید هنگام خرید با پشتیبانی در ارتباط باشید و هرگونه سوالی در رابطه با محصولات مختلف داشتید آن را مطرح کنید. مورد دیگر، نماد اعتماد الکترونیک است که به سایت فروشگاه اینترنتی بروز کالا اعطا شده است. وجود این نماد، تضمین کننده خدماتی ست که به مشتریان عزیز ارائه می شود. علاوه بر این، بروز کالا دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد به نحوی که اگر هر گونه مشکلی در رابطه با محصولات مختلف به ویژه محصولاتی مانند لپتاپ و تجهیزات آن وجود داشته باشد در اسرع وقت از طریق پشتیبانی به آن رسیدگی خواهد شد. تمامی این اقدامات در جهت آسودگی خاطر مخاطبان گرامی و ارائه خدمات با کیفیت تر انجام گرفته است.

فروش لوازم گیمینگ

x5

امروزه لوازم و ابزار گیمینگ از توجه طرفدار های بسیار زیادی برخوردار است. این لوازم معمولا شامل این موارد هستند: سیستم های گیمینگ، هدست، کیس و اسپیکر مناسب، مانیتور قدرتمند، کیبورد جذاب، موس و صندلی گیمینگ و... . البته ابزاری که برای گیمینگ مورد استفاده قرار می گیرد بسیار بیشتر از این چند مورد است که همگی در فروشگاه کیس کامپیوتر بروز کالا در دسترس هستند.

همان طور که ذکر شد، هر وسیله ای را که می خواهید تهیه کنید در قسمت محصولات گیمینگ قابل مشاهده هستند. بسیاری از محصولات این فروشگاه اینترنتی به ویژه لوازم گیمینگ به مناسبت های مختلف دارای تخفیف هستند که اگر هر روز به سایت سر بزنید خواهید دید که روزانه چندین محصول دارای تخفیف در قالب بنر های صفحه اصلی سایت معرفی شده اند.

حتما تا به حال با استریمر های مختلفی که در شبکه های اجتماعی یا سایت های پخش ویدئو مانند یوتیوب یا اپارات فعالیت (استریم) دارند، برخورد داشته اید. بروز کالا امکانی را برای همه استریمر های علاقمند در سراسر کشور ایجاد کرده است تا بتوانند از خدمات اسپانسرشیپ استفاده کنند. برای آگاهی از نحوه همکاری و گرفتن اسپانسر از فروشگاه اینترنتی بروز کالا می توانید با پشتیبانی به شماره تماس های ذکر شده ارتباط برقرار کنید.

فروشتلویزیون

 

در حال حاضر بیش از صد نمونه تلویزیون در فروشگاه اینترنتی بروز کالا قابل مشاهده و خرید می باشند. هر کدام از این تلویزیون ها ویژگی های منحصر به فردی هستند که آن را از مدل های دیگر متمایز می کند. همان طور که گفته شد، تمام محصولات سایت دارای توضیحات کامل و جامعی هستند که به مخاطبین عزیز کمک می کند تصمیم بهتری در مورد خرید بگیرند و در عین حال با ویژگی های مختلف آن محصول و آپشن های آن آشنا شوند.

در مورد تلویزیون نیز این قضیه برقرار است. برای خرید تلویزیون از فروشگاه اینترنتی بروز کالا می توانید از قسمت منو دسته بندی تلویزیون را انتخاب کنید تا مجموعه کالا های موجود به نمایش در آیند. در ادامه به وسیله فیلتر جستجو می توانید از میان برند های مختلف و معتبر، شرکت مد نظرتان انتخاب نمائید. در نهایت توضیحات محصول را مطالعه کنید و در صورت تمایل به راحتی اقدام به خرید کنید.

یکی از ویژگی های سایت بروز کالا سهولت در امر خرید محصولات می باشد. تنها با چند کلیک می توانید محصول را سفارش دهید تا در بخش پشتیبانی سریعا به آن رسیدگی شود. امتیاز دیگر فروشگاه اینترنتی بروز کالا نسبت به سایت های دیگر، رسیدگی زودهنگام به سفارشات و ارسال آن در اسرع وقت می باشد. لازم به ذکر است که در تمام مراحل آماده سازی محصول شما می توانید از روند کار و ارسال سفارش آگاهی پیدا کنید که این موضوع نیز در جهت تکمیل خدمات پس از فروش بروزکالا ایجاد شده است.

سایرخدمات

x6

تا به این جا به مجموعه ای از محصولات اصلی فروشگاه اینترنتی بروز کالا اشاره کردیم. اما تمام محصولات سایت محدود به این چند مورد نیست. بلکه خدمات بسیاری در سایت بروز کالا در دسترس مخاطبین گرامی قرار می گیرد. برخی از این خدمات شامل فروش محصولاتی هستند که کمتر توسط فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسند.

همان طور که گفته شد یکی از تمایزات اصلی فروشگاه بروز کالا نسبت به سایت های فروش آنلاین دیگر، تنوع محصولات است به ویژه محصولات کاملا تخصصی که در کمتر فروشگاهی می توان آن ها را پیدا نمود. بنابراین برای خرید هر محصولی در حوزه لوازم دیجیتال می توانید به فروشگاه بروز کالا مراجعه کنید.

در اینجا به برخی دیگر از محصولات سایت اشاره می کنیم که شاید کاملا تخصصی هستند و افراد متخصص در حوزه لوازم الکترونیکی معمولا خرید آن ها را انجام می دهند. دستگاه لیبل زن، دوربین مدار بسته، مودم های بی سیم و سیم دار، انواع کابل های ارتباطی و ساعت های هوشمند، پرینتر، پاور بانک و شارژر همه و همه بخشی از محصولات متنوع بروز کالا می باشند.

محصول مهم دیگری که در فروشگاه اینترنتی بروز کالا در دسترس می باشد، کنسول خانگی ست. جدید ترین مدل های کنسول را می توانید مشاهده کنید و در صورت تمایل با چند کلیک خرید خود را نهایی کنید. پلی استیشن 5 و ایکس باکس از نمونه های پر طرفدار در دسته بندی کنسول خانگی می باشند.

حال به یکی از خدمات بروز کالا که در جهت مشتری مداری و ارتقای سطح خدمات و محصولات انجام گرفته است اشاره می کنیم. حتما تا به حال پیش آمده که مایل باشید محصولی را خریداری کنید اما هزینه آن را بخواهید به صورت اقساط پرداخت کنید.

در چنین مواقعی پیدا کردن فروشگاهی که بتوان این گونه خدمات را از آن دریافت کرد ممکن است کمی سخت به نظر برسد زیرا فروشگاه های اینترنتی کمی فروش قسطی را ارائه می دهند. از طرفی خرید از یک فروشگاه شناخته شده و معتبر نیز فاکتور قابل توجهی در امر خرید محصولات الکترونیکی یا دیجیتال به حساب می آید.

به همین جهت فروشگاه اینترنتی بروز کالا امکان خرید قسطی محصولات را نیز پدید آورده تا مخاطبین و مشتریان گرامی بتوانند ضمن خرید از یک فروشگاه معتبر با گستره محصولات متنوع، از امکان پرداخت قیطی نیز بهره مند شوند. برای اطلاع از نحوه خرید قسطی محصولات مختلف می توانید با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار نمائید تا راهنمایی های لازم برای این مورد به شما ارائه شود.

در پایان امیدواریم در فروشگاه اینترنتی بروز کالا تجربه خرید با کیفیت و به صرفه ای را داشته کنید. کارشناسان بروز کالا در تمام مراحل خرید و حتی پس از خرید در خدمت شما و پاسخوی سوالات تان خواهند بود.

شماره تماس :02166453272

ادرس سایتBerozkala.com