سید مهدی میرمهدی اظهار کرد: در پاساژ علاء‌الدین سه صنف اتحادیه مخابراتی، اتحادیه صوت و تصویر و اتحادیه فناوران رایانه فعالیت می‌کنند که علاوه بر تداخل صنفی ایجاد شده، برخی از واحد‌های صنفی و کسبه آنجا که زیرمجموعه اتحادیه صوتی و تصویری یا مخابراتی هستند قوانین و مقررات را رعایت نکرده و با اصل تکریم ارباب رجوع میانه‌ای ندارند.

وی افزود: مواردی را شاهد بودیم که شکایت‌هایی از سوی برخی مردم مبنی بر زد و خورد با مغازه‌داران گزارش شده و این نشان از عدم تکریم ارباب رجوع توسط برخی از واحد‌های صنفی این پاساژ دارد.

وی گفت: همچنین شکایت هایی داشتیم مبنی بر اینکه مشتری برای خرید یک گوشی تلفن همراه به یکی از مغازه‌های این پاساژ مراجعه کرده و به جای گوشی نو، کالای دست دوم فروخته شده و به اعتراض خریدار مبنی بر دست دوم بودن گوشی توجهی نشده و پاسخگو نیستند.

رییس اتحادیه فناوران رایانه ادامه داد: همچنین مواردی را شاهد بودیم که فاکتورهای ارائه شده از سوی واحد‌های صنفی فاقد اعتبار بود؛ بنابراین در خواست ما این است که حوزه گوشی تلفن همراه را به اتحادیه ما واگذار کنند تا بتواینم این بخش را ساماندهی کنیم.

میرمهدی در عین حال بیان کرد: برای احقاق حقوق مردم جلساتی برگزار کردیم و چند روز گذشته نیز با قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت جلسه‌ داشتیم تا بتوانیم به بازار نابسامان پاساژ علاء‌الدین نظمی بدهیم، چون اتحادیه‌های مربوطه ظاهرا نمی‌توانند در این زمینه اقدامی انجام دهند.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: پیگیری خدمات پس از فروش و گارانتی از دیگر موضوعاتی است که در سال جاری آن را پیگیری می‌کنیم و حداکثر تا نیمه اول سال جاری در تلاشیم این موضوع را به انجام برسانیم و در این زمینه نیز التیماتومی به واحد‌های صنفی مربوطه داده‌ایم.