هر موقع که حوسله‌مان سر میرود و یا میخواهیم که دو سه ساعتی را خوش باشیم همیشه فیلم و سریال جزو اولین گزینه هایمان میباشد چرا که بسیار ارزان تر از دیگر فعالیت ها میباشد و نیازی به تجهیزات خاصی ندارد و یک اینترنت برای دانلود فیلم و یک کامپیوتر و یا تلوزیون برای تماشای فیلم کفایت میکند. امروزه فیلم های بسیاری در ژانر های مختلف اکران میشود که انتخاب کردن از میان آنها میتواند دشوار باشد، معیار های مختلفی برای سنجش فیلم ها وجود دارد که اگر بخواهیم به چند مورد اشاره کنیم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

امتیاز IMDB

 سایت آی ام دی بی یک وبسایت خصوصی میباشد که طبق امتیاز های کاربران یک امتیاز از 10 به فیلم میدهد که میتواند معیار بسیار خوبی باشد! چرا که میلیون ها کاربر در این سایت فعال هستند و به فیلم هایی که تماشا کارده اند امتیازی میدهند پس جامعه آماری این روش عالی است. البته این معیار نیز ضئف های خود را دارد مثلا ممکن است فیلم از نظر یک گروهی خاص عالی باشد و از نظر دیگران افتضاح! برای مثال هر موقع که فیلم ساخت کشور هند منتشر میشود فوری میلیون ها هندی به این فیلم امتیاز بالایی میدهد و باعث میشود که این فیلم های درجه دو امتیاز های بالا بگیرند.

نمره منتقدین

کسانی هستند که شغل آنها تماشا کردن فیلم ها و برسی آنها ازهمه نظر ها نظیر کارگردانی، فیلم برداری، صدا برداری، بازیگران و داستان فیلم میباشد که میتواند معیار بسیار خوبی باشد چرا که حرفه ای ها این فیلم ها را برسی میکنند و سابقه طولانی در زمینه نقد کردن فیلم ها دارند.

فیلم هایی که نباید از دست بدهید

اگر نمیخواهید زمان زیادی را برای تماشای مدیا بگذارید پس حتما به جای سریال یک فیلم مناسب طبق معیار های ذکر شده در بالا انتخاب کنید. خوشبختانه امروزه تعداد فیلم های با کیفیت محتوایی بالا رو به رشد میباشد و شما با توجه به ژانر مورد علاقه یکی از فیلم های جدید را انتخاب کنید و اقدام به دانلود زیرنویس فیلم بکنید و از تماشای فیلم لذت ببرید، شخصا برای دانلود زیرنویس فارسی وبسایت جهان ساب را پیشنهاد میکنم، چرا که این وبسایت با داشتن آرشیو کامل و بروز بودن یکی از گزینه های اول در زمینه زیرنویس میباشد.

فیلم Spider-Man Far From Home 2019

فیلم های ابر قهرمانی(کامیک) همیشه طرفداران بسیار زیادی داشته و دارد و خواهد داشت! علت این موضوع را هم میتوان سرمایه گذاری کلان فیلم سازان در عرصه فیلم های کامیک دانست. امروزه جلوه های ویژه بسیار پیشرفت کرده است و راه را برای ساختن فیلم های ابرقهرمانی هموار کرده است چرا که فیلم های ابرقهرمانی همانطور که از نامشان پیداست غیر عادی میباشد و شما نمیتوانید به یک مرد که لباس اسپایدرمن(مرد عنکبوتی) پوشیده بگویید که از این ساختمان بالا برو! باید با استفاده از تکنیک های کامپیوتری و فیلم برداری این عمل را میسر کنید. مرد عنکبوتی دور از خانه نام قسمتی جدید از این سری محبوب میباشد که قرار است در ماه های آتی بر روی پرده سینما های جهان برود، این فیلم را حتما با زیرنویس فارسی تماشا کنید پس برای دانلود زیرنویس Spider-Man Far From Home 2019 به وبسایت جهان ساب مرجع دانلود زیرنویس فارسی مراجعه کنید.

فیلم Once Upon a Time In Hollywood 2019

روزی روزگاری در هالیوود نام فیلمی جدید میباشد که قرار است به زودی بر روی پرده سینما های جهان برود، قبل از پخش شدن فیلم تعریف و تمجید ها شروع شده! چرا که کارگردانی این فیلم به دست کوئنتین تارانتینو بود است، همه فیلم باز ها این کارگردان را میشناسند چرا که او آثار بی نظیری را تا کنون تولید کرده است، اگر تارنتینو را نمیشناسید حتما همین الان به وبسایت ویکی‌پدیا مراجعه کنید و درباره این کارگردان مطالعه کنید. جدا از داستان فیلم که هنوز به طور کامل معلوم نیست ولی لیست بازیگران به طور کامل معلوم است. در این لیست اسامی بسیار مهمی به چشم میخورد که از میان آنها میتوان به برت پیت، لئوناردو دیکاپریو،آلپاچینو و مارگورت رابی اشاره کرد. برای دانلود زیرنویس Once Upon a Time In Hollywood 2019 به صفحه اختصاصی این فیلم در وبسایت جهان ساب مراجعه کنید.

سریال هایی که نباید از دست بدهید

اگر وقت آزاد زیادی دارید و میخواهید هر هفته و یا هر روز زمانی برای تماشای یک قسمت از یک سریال اختصاص دهید، میتوانید با توجه به مواردی که در پاراگراف اول ذکر شد و البته با توجه به ژانر یکی از هزاران سریال را انتخاب کنید و بعد از دانلود سریال به تماشای آن بنشینید، البته تماشا کردن سریال ها بدون زیرنویس ممکن است بسیار دشوار باشد چرا که سریال ها اکثرا دارای صحنه های دارم بسیاری میباشند و برای متوجه شدن کامل دیالوگ های رد و بدل شده میان کاراکتر ها بهتر است با زیرنویس به تماشای سریال ها بپردازید.

سریال Peaky Blinders

پیکی بلایندرز نام سریالی در سبک جنایی و درام میباشد که درباره یک گروهی گنگستر و مافیایی مانند میباشد که عملا به یک بخشی از شهر حکومت میکنند و کسی اجازه ندارد در منطقه آنها هر کاری که دوست دارد را بکند. سازنده سریال یعنی استفان نایت در انتخاب بازیگران بسیار خوب عمل کره است و بهترین انتخاب های ممکن را کرده است، در لیست بازیگرانی که او انتخاب کرده است نام های سیلیان مورفی، تام هاردی، پاول اندرسون و هلن مک کوری به چشم میخورد. فصل پنجم این سریال محبوب در شرف پخش شدن از شبکه میباشد بنابر این با ما همراه باشید، به محض پخش شدن هر قسمت از سریال پیکی بلایندرز ما فوری وارد عمل میشویم و بعد از اتمام فرایند ترجمه زیرنویس فارسی آن را در صفحه اختصاصی این سریال قرار میدهیم. برای دانلود زیرنویس Peaky Blinders به سایت جهان ساب مراجعه کنید.