آژانس آیشم مجری مستقیم تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور یونان می باشد که با ارائه ی پکیج های متنوع با تعداد شب های مختلف و همچنین تنوع بی نظیر هتل ها، خدمات و امکانات مناسب امکان سفر شما عزیزان را به توریستی ترین شهرهای اروپا را فراهم آورده است. در ادامه سه تور پر فروش و پر طرفدار را معرفی خواهیم کرد.

C:\Users\malek\Desktop\photo_2018-11-29_10-08-47.jpg

تور اسپانیا

اسپانیا کشوری در شبه جزیره ی ایبری اروپا ، شامل 17 منطقه ی مستقل جغرافیایی، با فرهنگ های بسیار متنوع است. پایتخت زیبا و هیجان انگیز کشور اسپانیا ، شهر مادرید میباشد. شهر مادرید در بردارنده ی 2 نمونه ی عالی از اثار باستانی کشور اسپانیا به نام های قصر رویال و موزه ی پرادا میباشد که توسط مشهور ترین استادان اروپایی ساخته شده اند. کشور اسپانیا با سواحل خیره کننده و دریای آبی ، شب های زنده و سرگرم کننده و آثار تاریخی و فرهنگی یکی از بهترین مقاصدی میباشد که گردشگران حرفه ای برای سفر انتخاب میکنند. یکی از نکات هیجان انگیز تور اسپانیا برای کسانی که کشور اسپانیا را تنها با سواحل بینظیر آن میشناسند این است که سفر به کشور اسپانیا در واقع برای آنها  یک سورپرایز ویژه خواهد بود چرا که دیدن آن همه تنوع نظیر مراتع سرسبز و کوه های برفی ، خلیج های هیجان انگیز ، تا کویر های جنوب شرقی در یک کشور کمی دور از انتظار است. سفر به کشور اسپانیا یعنی بازدید از کشوری پرشور، متنوع و دوست داشتنی کشوری که بسیار متنوع تر از آن چیزی است که فکر میکرده اید. توریستی ترین و پرطرفدارترین شهر های اسپانیا بارسلونا، مادرید، والنسیا، سویا، مالاگا میباشند . بهتر است بگوییم که برخی از پرطرفدار ترین و جذاب ترین شهر های توریستی جهان در کشور اسپانیا قرار دارند. گردشگران تور اسپانیا برای بازدید از پایتخت فرهنگی اسپانیا از بارسلونا دیدن میکنند و برای بازدید از بخش هیجان انگیز تر اسپانیا از شهر بارسلونا دیدن میکنند. سواحل اسپانیا با دارا بودن بیش از 5000 متر خط ساحلی  در سال گذشته پرچم آبی استاندارد های ساحلی را به خود اختصاص داد به این معنی که نه تنها سواحل و آب بسیار تمیز و با کیفیت هستند بلکه حتی معلولین هم میتوانند از این سواحل به راحتی استفاده کنند.

تور ایتالیا

گردشگران تور ایتالیا به مهد تمدن سرزمین فرهنگ ، آثار هنری و معماری و غذاهای خوشمزه پا میگذارند . کشور ایتالیا در قلب دریای مدیترانه قرار دارد . کشور ایتالیا از نظر جغرافیایی هزاران نوع اقوام مختلف نژادی را در خود جای داده است .  اگر این اولین بار هست که در کشور ایتالیا هستید از ما به شما نصیحت که یک هفته برای دیدن مهمترین شهر ایتالیا نظیر رم، فلورانس و ونیز کافی است. یک ضرب المثل معروف در کشور ایتالیا وجود دارد که گفته میشود رم به یکباره ساخته نشده و با یک بار هم نمیتوانید همه ی نقاط آن را ببینید. فراموش نکنید که در سفر ایتالیا حتما سری هم به شهر فلورانس بزنید و در مراسم آلبالو چینی شرکت کنید. در سفر ایتالیا حتما از غذاهای بینظیر و لذیذ این کشور بخورید و با فرهنگ غنی غذایی کشور ایتالیا اشنا شوید چرا که اصیل ترین غذاهای اروپا غذاهای ایتالیایی میباشند و لذت سفر شما را دو چندان خواهد کرد . ایتالیا هیجان انگیز ترین کشور اروپاست که  چرا که با غذاهای متنوع ، معماری هنرمندانه و خیابان های زیبا و تفریحات فراوان گردشگران را در خود غرق میکند.

C:\Users\malek\Desktop\photo_2018-11-29_10-08-53.jpg

تور یونان

کشوری واقع در اروپای جنوبی ، در جنوبی ترین قسمت شبه جزیره ی بالکان ، با سواحل بینظیر و جزایر دیدنی و دریای مدیترانه و فرهنگ باستانی ، تاثیر به سزایی بر روی هنر ، ورزش، سیاست و زبان جوامع غربی داشته است ، کشور یونان یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی دنیاست ، طبق امار سازمان گردشگری یونان ، کشور یونان در سال 2017 شاهد 27 میلیون گردشگر بوده است. جالب است بدانید که در حدود 90 درصد از گردشگران علاقه مند به کشور یونان اروپاییانی هستند که در کشور های دیگر اقامت دارند، اگر چه که توریستی ترین ماههای بازدید از کشور یونان بین ماههای اپریل تا اکتبر هستند اما به شکل شگفت انگیزی کشور زیبای یونان در تمامی طول سال مملو از گردشگران خارجی میباشد که برای بازدید از پایتخت تمدن غرب به این کشور سفر کرده اند. بسیاری از کسانی که برای اولین بار به یونان سفر میکنند از دیدن این همه تنوع و تفاوت یونانی که در ذهن خود داشته اند و یونانی که پیش روی خود میبینند شگفت زده میشوند . کشور یونان  با کلیساهای قرون وسطایی و قلعه های به جا مانده از سالیان پیش و معابد کلاسیک شناخته می شود ، با وجود اندازه ی کوچک کشور یونان دارای آب و هوای بسیار بسیار متنوعی میباشد که به علت کوهستانی بودن و جزیره ای بودن این کشور میباشد . در سفر به کشور یونان از تست کردن غذاهای یونانی اصیل غافل نشوید، غذاهای یونانی ترکیبی ازسنت کشور یونان و تاثیرات دیگر کشور اروپایی بر روی سنت آنهاست. در تور یونان از بازدید از جزایر دیدنی سنتورینی و میکونوس غافل نشوید همچنین سری به هراکلیون بزنید .