شاید بعضی وقت‌ها برای شما هم خودِ خود سفر، مهمتر از نوع آن بوده باشد. اصلاً اگر نیت تجدید قوا و روحیه باشد، سفر با هواپیما و قطار آنقدرها هم متفاوت به نظر نمی‌رسد و این دقیقاً همان زمانی است که بیش از هر چیزی به مسافرت نیاز داریم. با همه اینها هر چقدر هم که از جزئیات مقصد و چگونگی سفر کردن بگذریم، قطعاً فراهم کردن مقدمات آن را نمی‌توانیم به شانس و اقبال بسپاریم پس برای تجربه بی برنامه ترین سفرها هم، نیازمند همراه مطمئنی چون قاصدک 24 هستیم!

قاصدک 24

سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 با فراهم کردن مجموعه‌ای کامل از بلیط های هواپیما و قطار به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا در هر ساعت از شبانه روز، بدون نیاز به مراجعه حضوری و یا اتلاف وقت، نسبت به خرید بلیط دلخواه خود اقدام نمایند. قاصدک 24 با همکاری ایرلاینهای معتبر داخلی نظیر ماهان، ایران ایر، کاسپین، آتا و... دامنه‌ای وسیع از انتخاب را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد تا کاربر بتواند بسته به نیاز خود، بلیط هواپیما چارتر یا سیستمی مورد نظرش را تنها در چند دقیقه رزرو و خریداری نماید. متقاضیان خرید بلیط قطار نیز می‌توانند با مراجعه به وبسایت این مجموعه به آدرس www.ghasedak24.com به سادگی بلیط قطار رجا یا بلیط قطار فدک مورد نظرشان را خریداری نموده و نسخه پی دی اف آن را در آدرس پست الکترونیک خود دریافت نمایند.

خرید بلیط هواپیما

همانطور که گفتیم قاصدک 24 همراه مطمئنی برای مسافران، حتی در بی برنامه ترین سفرهاست اما این جمله تنها یک ادعا نیست. از این رو تنها کافیست یکبار خرید بلیط هواپیما یا قطار را در سفرهای لحظه اخری یا سفر در تعطیلات، با قاصدک 24 تجربه کنید تا به همراه همیشگی این مجموعه بدل شوید.

بیایید برای روشن تر شدن موضوع از یک مثال کمک بگیریم، فرض کنید تنها چند روز به موعد سفرتان باقی مانده است و هنوز موفق به خرید بلیط هواپیما دلخواه خود نشده اید. بدون نگرانی به وبسایت یا اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما قاصدک 24 مراجعه نمایید، مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان را تعیین کنید و باقی مراحل را به ما بسپارید. فهرستی که پس از جستجو مشاهده می‌کنید لیست کاملی از بلیط های موجود در مسیر دلخواه شماست که می‌توانید آن را با فیلترهای قیمت، زمان، شرکت های هواپیمایی، نوع بلیط و... محدود نمایید. این امکان به منظور دستیابی سریعتر شما به بلیط هواپیمای متناسب با سلیقه و بودجه مالیتان در نظر گرفته شده است پس از آنها برای سرعت بخشیدن به روند خرید بلیط هواپیما خود بهره بگیرید. در نهایت به سادگی بلیط هواپیما دلخواهتان را پس از مقایسه با سایر بلیط های موجود خریداری و آن را در آدرس ایمیل خود دریافت نمایید.

خرید بلیط قطار

برای خرید بلیط قطار از سامانه یا اپلیکیشن خرید بلیط قطار قاصدک 24 نیز روندی مشابه مراحل خرید بلیط هواپیما را طی خواهید نمود. با این تفاوت که برای خرید بلیط قطار امکان رزرو کوپه دربست نیز در اختیار شما قرار گرفته است؛ این امکان به شما کمک می‌کند تا در مجموع با صرف هزینه کمتر، فضای مناسبتری را برای خود و همراهتان فراهم سازید. همچنین می‌توانید بلیط قطار خود را به صورت دو طرفه (رفت و برگشت) نیز خریداری نمایید. فراموش نکنید برای سوار شدن به قطار حتماً می‎‌بایست نسخه پی دی اف ارسالی به آدرس پست الکترونیک خود را در کاغذ آ چهار دو رو سفید پرینت نموده و به همراه داشته باشید تا در صورت لزوم آن را به مامور بازرسی قطار ارائه نمایید.

بیمه مسافرتی

برای خرید بیمه مسافرتی در وبسایت قاصدک 24، پس از انتخاب گزینه "بیمه مسافرتی" در صفحه اصلی این سامانه و تکمیل فیلدهای کشور مقصد، تاریخ و مدت زمان سفر و تعداد مسافران بیمه مورد نظر خود را جستجو نمایید. حال می‌توانید با مطالعه جزئیات پلن‌های نمایش داده شده، بیمه مسافرتی دلخواه خود را خریداری و در مراحل بعد نسبت به تکمیل مشخصات خود اقدام نمایید.

گفتنی است تمام بیمه نامه های مسافرتی عرضه شده در سامانه قاصدک 24، هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان، هزینه ناشی از تأخیر چمدان، بازگرداندن جسد متوفی و حوادثی از این دست را پوشش می‌دهند و انواع سفر از جمله تک نفره، تجاری، خانوادگی و... را نیز شامل می‌شوند.