سایت گردشگری تورنت به عنوان مرجع و مشاور شما در انتخاب تورهای لحظه آخری میتواند راهنمای شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین تور در نوروز 98 باشد. شما میتوانید با مراجعه به سایت تورنت و مشاهده انواع تورهای لحظه آخری و ارزان و متناسب با شرایط خود را از آژانس مورد نظر خود انتخاب کنید. در ادامه با شما را با تعدادی از مقاصد  گردشگری پرطرفدار نوروز 98 آشنا میکنیم.

سفر به تایلند

در اولین سفر خود به بانکوک تایلند بازار های شناور آن را ببنید  چرا که بسیار دیدنی هستند. این بازارها که به یک مکان گردشگری تبدیل شده است تازه ترین میوه ها و سبزیجات را ارائه می دهد و کسانی که می خواهد مواد تازه بخرند صبح زود به این بازار ها می روند. گردشگران نیز تا قبل از ظهر می توانند به یکی از این بازارهای شناور و دیدنی بانکوک بروند . 

دامنوئن سادواک  Damnoen Saduak Floating Market

برای مدت بسیار زیادی Damnoen Saduak  از شناخته شده ترین بازار ها در تایلند و مهم ترین برای گردشگران بوده است.  اما کمی دور از تایلند و در 100 کیلومتری جنوب غربی بانکوک قرار دارد. بنابراین باید صبح زود بیدار شوید تا به موقع به این بازار برسید زیرا ساعت کار این بازار از 6 صبح تا 12 بعد از ظهر است. چیزی که شما در عکس ها از بازار شناور تایلند دیده اید و تصور می کنید در دامنوئن سادواک به حقیقت می پیوندد. قایق هایی پر از میوه ها و سبزی های تازه و رنگارنگ و پرجنب و جوش که اغلب فروشنده ها خانم هستند با کلاه بامبویی بر سر که محصولات محلی خود را به فروش می رسانند. علاوه بر میوه ها و سبزی ها ، شما غذاهای محلی از جمله نودل و پنکیک نارگیل را پیدا خواهید کرد و می توانید سوغاتی های خود را نیز از این بازار تهیه کنید. برای رسیدن به این بازار می توانید از تورهای سازمان یافته یا تاکسی ها استفاده کنید.

 

111

 

آمفاوا  Amphawa Floating Market

آمفوا، دومین بازار محبوب در تایلند است که 50 کیلومتری جنوب شرق بانکوک قرار دارد و آن را می توان به راحتی پیدا کرد. بسیاری از رانندگان شما را به راحتی و در عرض 2 ساعت به این بازار خواهند برد. در تعطیلات آخر هفته مردم محلی بسیاری برای خرید به این بازار می آیند . غذاهای دریایی از جمله انواع ماهی و صدف هم در آمفاوا موجود است. نکته دیدنی آمفاوا کانال آبی آن است که با درختان غولپیکر احاطه شده و مسیری نزدیک به 1.5 ساعت قایقرانی دارد. بنابراین دیدن این منطقه گردشگری تایلند را از دست ندهید. جهت اطلاع از قیمت تور تایلند لحظه آخری در نوروز 98 به سایت ما مراجعه کنید.

 

222

 

سفر به دبی

 صحرای بیابانی دبی را با جیپ کشف کنید

آیا می خواهید یک ماجراجویی واقعی تجربه کنید؟ ما سافاری دبی را به شما توصیه می کنیم. گردشگران از جیپ های سافاری استفاده می کنند اما شتر هم برای شتر سواری وجود دارد.  سافاری صحرا هم در روز دیدنی است و هم در شب.

 

333

 

چتر بازی در دبی

همیشه می خواستید با چتر نجات در آسمان پرواز کنید؟ در دبی شما بهترین نما از آسمان خراش های بزرگ و چشم انداز خلیج پالم را خواهید داشت. اگر شرایط آب و هوایی مناسب باشد پرش از ارتفاع 4000 متر با یک فرد با تجربه حتما جالب خواهد بود. قبل از پرواز شما چک ایمنی می شوید و روش های صحیح پریدن و نفس کشیدن را به شما آموزش می دهند. همچنین حس آزادی و ماجراجویی را در تونل باد می توانید تجربه کنید. جهت اطلاع از قیمت تور دبی لحظه آخری در نوروز 98 به سایت تورنت مراجعه کنید.

 

444

 

سفر به استانبول

گذراندن چند ساعت در ARNAVUTKÖY

Arnavutköy محل مناسب برای گذراندن بهترین لحظات توریستی در یک محله زیبا از استانبول است. در این محله شما خانه های روستایی رنگارنگ و چوبی با چند فرهنگ مختلف را می بینید. بعد از دیدن این محل به سمت بسفر بروید تا منظره زیبایی از عمارت های عثمانی و ماهیگیران ببنید. از آنجا که بسفر محل مناسبی برای ماهیگیری شده است پس رستوران ها غذاهای دریایی تازه و عالی ارائه می دهند. یک وعده غذایی خوشمزه با یک چای ترکی یا قهوه ترکی را حتما در این محل امتحان کنید.

 

555

 

جزایر شاهزاده را ببینید

اگر شما به دنبال یک سفر روزانه دیگری هستید، به جزایر شاهزادگان بروید که شامل 9 جزیره کوچک است اما فقط 4 تای آن به روی عموم باز است. Büyükada بزرگترین و محبوب ترین جزیره است اما Heybeliada، Kinnalida، و Burgazada را هم دنبال کنید. پیشنهاد میکنم به غیر از یکشنبه به بویوکادا بروید . اولین چیزی که در آنجا متوجه خواهید شد نبود وسایل نقلیه موتوری است. برای رفت و آمد مردم یا پیاده می روند یا از گاری استفاده می کنند. هنگامی که بر روی کشتی هستید صبحانه میل کنید و از دریای مرمره که توسط خانه های سبک ویکتوریا احاطه شده اند لذت ببرید. هم چنین از منظره خیره کننده صومعه سنت جورج یونانی ارتدوکس  دیدن کنید. جهت اطلاع از قیمت  تور استانبول لحظه آخری در  نوروز 98به سایت تورنت مراجعه کنید.

 

666

 

 سایت ما به عنوان مرجع و مشاور شما در انتخاب بهترین تورهای مسافرتی همواره همراه شما خواهد بود تا رضایت شما عزیزان را جلب کند.جهت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت تورهای لحظه آخری و ارزان پیشنهاد میکنم حتما به سایت www.tournet.co  مراجعه کنید تا از آخرین قیمت ها و آفرو تخفیفات ویژه نوروز 98 با خبر شوید.