نتایج آخرین نظرسنجی‌ها قبل از برگزاری انتخابات در فلسطین اشغالی از احتمال بروز بن‌بست دوباره در این انتخابات حکایت دارد.

این انتخابات قرار است سه‌شنبه برگزار شود و طبق نوشته روزنامه جروزالم‌پست، نتایج آخرین نظرسنجی‌ها حاکی است که هیچ یک از گروه‌های حامی یا مخالف « بنیامین نتانیاهو » ۶۱ کرسی لازم برای تشکیل کابینه را به دست نخواهند آورد.

حزب «یامینا» به ریاست «نفتالی بنت» که فعلاً وارد هیچ‌یک از صف‌بندی‌های طرفدار یا مخالف نتانیاهو نشده ممکن است با جناح‌های مخالف نتانیاهو ائتلاف کند.

آخرین نتیجه نظرسنجی کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد حزب لیکود به ریاست «بنیامین نتانیاهو» حائز ۳۱ کرسی حزب یش عتید به ریاست «یائیر لاپید» رهبر احزاب اپوزیسیون در کنست حائز ۱۹ کرسی خواهند شد. حزب‌های «امید نو» و حزب «یامینا» هر یک با ۹ کرسی در جایگاه سوم قرار دارد.

نتیجه نظرسنجی کانال ۱۱ حاکی است بلوک ضد نتانیاهو مجموعاً ۵۶ کرسی و بلوک حامی نتانیاهو ۵۱ کرسی در اختیار دارند.

نظرسنجی کانال ۱۲ هم از احتمال ادامه بن‌بست در این انتخابات حکایت دارد. این نظرسنجی تعداد کرسی‌های حزب لیکود را ۳۲ و تعداد کرسی‌های یش‌آتید را ۱۸ کرسی برآورد می‌کند.

چهارمین انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی طی دو سال اخیر قرار است در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۲۱ (مصادف با سوم فروردین ۱۴۰۰) برگزار شود.