یکی از رهبران جنبش الجهاد الاسلامی فلسطین توافق امارات و رژیم صهیونیستی بر سر عادی سازی روابط بین خود را «اقدامی خطرناک» از سوی آن دو دانست و گفت که این توافق منطقه را وارد «مرحله جدیدی» خواهد کرد.

«خضر حبیب»، روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای اسلامی را مبتنی بر حسن هم‌جواری دانست که برخی از کشورهای منطقه غرب آسیا چشم دیدن آن را ندارند.

او گفت: «جمهوری اسلامی ایران از مقاومت در هر مکانی برای مقابله با هیمنه آمریکا و صهیونیست‌ها حمایت می‌کند و از همه امت اسلامی خواسته می‌شود از آرمان فلسطین حمایت کند؛ چرا که قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است».

به گزارش شبکه العالم، این عضو جهاد اسلامی از رویکرد و سیاست برخی از کشورهای عربی انتقاد کرد و گفت که این گونه کشورها به رغم داشتن بزرگترین دارایی در دنیا فاقد اراده و در برابر غرب خوار و ذلیل هستند.

خضر در ادامه افزود: «برخی از رژیم‌های عربی این اواخر نشان دادند که جز مزدوری برای قدرت‌های استکبار نبوده و علیه مقدسات امت اسلامی و اراده ملت‌های مسلمان عمل می‌کنند».

او آینده را از آن مقاومت و همه کسانی دانست که به این خط فکری تعلق دارند، دانست و گفت که آن کسی که باید از بین برود اشغالگران و حامیان آن‌ها در منطقه هستند.

عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین اتحاد و بازسازی آرایش در بین گروه‌های فلسطینی برای مقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و توطئه‌های این رژیم ضروری دانست و گفت که رژیم صهیونیستی نه تنها برای فلسطین بلکه خطری برای همه منطقه و امت اسلامی است.