به گزارش پارس به نقل از  واحد مرکزی خبر؛ دکتر سید حسن هاشمی در این دیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از حقوق مظلومان دفاع خواهد کرد.


وی با جعلی خواندن رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد: با همگرایی بیشتر گروه‌های فلسطینی توطئه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی خنثی شود.

هاشمی گفت: انتظار می‌رود در موقیعت سخت و مصیبت بار به ویژه پس از آخرین حمله صهیونیست ها به غزه همه گروه های فلسطینی صبوری بیشتری به خرج دهند و امیدواریم همه گروه‌های فلسطینی همراه با امت اسلامی به وحدت اسلام و مسلمین کمک کنند.

سفیر فلسطین در ایران نیز با ابراز خرسندی فراوان از دیدار با وزیر بهداشت روابط دو ملت ایران و فلسطین را باعث افتخار خواند و گفت: ارتباطات خوبی با مسئولان ایرانی دارم و بعد از 34 سال حضور در ایران تعلق خاطر عمیقی به این کشور پیدا کرده‌ام.

صالح الزواوی ایران را خار چشم اسرائیل و آمریکا خواند و استقلال ایران را مایه افتخار امت اسلامی دانست.

در این نشست وزیر بهداشت کشورمان درباره درخواست سفیر فلسطین مبنی بر ارائه خدمات درمانی به کارکنان این سفارت‌خانه در تهران قول مساعد داد.

در پایان این دیدار سفیر فلسطین لوح یادبود سفارت فلسطین را به وزیر بهداشت تقدیم و دکتر هاشمی نیز هدیه‌ای به رسم یادبود به صالح الزواوی اهدا کرد.