به گزارش پارس نیوز، 

«مکسین واترز»، سناتور دموکرات ایالت کالیفرنیا در مصاحبه با شبکه سی ان ان به انتقاد از سیاست های مهاجرتی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا پرداخت و گفت واقعا از دیدن این شرایط ناراحت است و همه اینها حقه های سیاسی رئیس جمهور آمریکاست.

مکسین واترز که از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ محسوب می شود، گفت: ترامپ بارها اعلام کرد که می خواهد در اعتراض به مهاجرانی که راه آمریکا را در پیش گرفته اند کاری انجام دهد. رئیس جمهور آمریکا آنها را قاتل و متجاوز خواند و باعث ایجاد ترس و وحشت زیادی در میان این مهاجران شد. او به مردم آمریکا قول داد کاری کند که مکزیک هزینه ساخت این دیوار مرزی را بپردازد و اینکه ما مجبور نیستیم هزینه ساخت آن را بدهیم. و حالا ما با این «آشوب» مواجه شده ایم. آشوب چیزی است که ترامپ می خواهد. او میخواهد باعث ایجاد ترس شود.

او در ادامه افزود: آنچه ما به آن احتیاج داریم ایجاد اصلاحات جامع مهاجرتی از سوی رئیس جمهور آمریکاست تا بتوان این مشکل را حل کرد. ما چنین چیزی را از سوی این رئیس جمهور ندیدیم. او نمی خواهد مشکل مهاجران را حل کند. او خواستار ایجاد اصلاحات نیست. آنچه امروز می بینید همان چیزی است که او می خواهد اتفاق بیافتد. متأسفانه ریاست او اینگونه است. یک رئیس شکست خورده!

مکسین واترز پیش از این هم بارها خواستار استیضاح دونالد ترامپ شده بود. وی حتی از سیاست مهاجرتی دونالد ترامپ موسوم به «تحمل صفر» که کودکان مهاجر را در مرزها از والدینشان جدا می کرد انتقاد کرده بود.

در هفته های اخیر هجوم کاروان مهاجران آمریکای مرکزی به سمت آمریکا از طریق مکزیک، دونالد ترامپ را بسیار خشمگین کرده است. روز گذشته مقامات آمریکا برای مقابله با این مهاجران، شلوغ ترین گذرگاه مرزی این کشور را در مرز با مکزیک بستند و به سمت مردم گاز اشک آور شلیک کردند.