به گزارش پارس نیوز، 

میشل اوباما (همسر باراک اوباما) که به تازگی کتاب خاطرات خود در کاخ سفید را منتشر کرده است ضمن حضور در برنامه آخر هفته جیمی کیمل، درباره برخی اطرافیانش که سعی دارند او را وارد یک حرفه سیاسی کنند، سخن گفت.

جیمی کیمل خطاب به میشل اوباما گفت: می دانم بارها  و بارها درباره این که تمایلی برای حضور در عرصه سیاست ندارید گفته اید اما آیا تا به حال، یکی از نزدیکان شما سعی کرده است که شما رابرای ورود به کاخ سفید متقاعد کند؟

میشل اوباما در پاسخی صریح گفت: همیشه. اما آن چیزی نیست که من دوست دارم انجام دهم.

وی تاکید کرد همسرش باراک اوباما و رئیس جمهور سابق آمریکا بارها او را برای ورود به دنیای سیاست مخصوصا کاخ سفید متقاعد کرده است ولی اجازه نمی‌دهد سیاستمداران برای متقاعد کردنش  جهت ورود به عرصه سیاست به او نزدیک شوند.

میشل اوباما ادامه داد: من نیز تاکنون مکالمه جدی در این خصوص نداشته‌ام چراکه سیاست چیزی نیست که من دوست داشته باشم.

دیوید آکسلراد، استراتژیست سابق دولت اوباما پیشتر در مصاحبه با پولیتیکو گفته بود احتمال اینکه میشل اوباما برای ریاست جمهوری اقدام کند یا حتی نظرش را برای ورود به این عرصه تغییر دهد، بسیار اندک است. او به طور مستقیم گفته است تمایلی به حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ندارد.

میشل اوباما یکی از منتقدان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا است که در کتاب جدید خود به شدت از اقدامات او انتقاد کرده است.