به گزارش پارس نیوز، 

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد 41 درصد مردم آمریکا معتقدند دونالد ترامپ بدترین رئیس‌جمهور تاریخ این کشور است.

در گزارش نیوزویک آمده است درصد قابل توجهی از آمریکایی ها دونالد ترامپ را دوست ندارند. با این حال، بسیاری از آنها از این هم فراتر می روند او را بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا می دانند.

در نظرسنجی مشترک Yougove و The Economist از شرکت کنندگان این سؤال پرسیده شد که «بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا چه کسی است؟» پاسخ دهندگان می توانستند هر یک از رؤسای جمهور آمریکا را که دلشان می خواست انتخاب کنند. 41 درصد از شرکت کنندگان ترامپ و 28 درصد از آنها باراک اوباما، رئیس جمهور پیش از ترامپ را به عنوان بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا انتخاب کردند. 5 درصد از شرکت کنندگان جرج دابلیو بوش را انتخاب کردند. 5 درصد نیز به ریچارد نیکسون به عنوان بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا رأی دادند. دیگر رؤسای جمهور تاریخ آمریکا کمتر از 2 درصد آرا را کسب کردند.

نکته جالب توجه این است که 16 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اوباما را به عنوان بهترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا معرفی کردند. در حالی که تنها 6 درصد از آنها به ترامپ رأی دادند. شرکت کنندگان در این نظرسنجی آبراهام لینکلن را به عنوان محبوب ترین رئیس جمهور آمریکا معرفی کردند. 17 درصد از آنها گفتند آبراهام لینکلن بهترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا بوده است.

این نظرسنجی در روزهای نوزدهم تا بیست و یکم اوت سال جاری میلادی با شرکت 1500 آمریکایی برگزار شد.