به گزارش پارس نیوز، 

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز یکشنبه هشدار داد کسانی که از دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور حمایت نمی‌کنند باید از دولت آمریکا بروند.

خطاب مایک پمپئو به نظر می‌رسد فرد شماره دو وزارت دادگستری آمریکا است که در مرکز کشمکش جدید درباره صلاحیت دونالد ترامپ برای اداره این کشور قرار دارد.

بر اساس این گزارش، وزیر امور خارجه آمریکا در برنامه تلویزیونی فاکس نیوز ساندی گفت: «من از آغاز کار در این دولت کاملا صریح بودم، اگر شما نمی‌توانید بخشی از تیم باشید و از این ماموریت حمایت کنید، آن موقع باید به فکر انجام کار دیگری باشید.»

وی افزود: «ما به کسانی نیاز داریم که به رئیس جمهور به خوبی کمک کنند و من امیدوارم همه افراد در هر یک از نهاد‌های دولتی - دادگستری، اف بی آی، وزارت امور خارجه - در این ماموریت به خوبی مشارکت داشته باشند. در غیر این صورت بهتر است بروند جای دیگر کار مفیدی انجام دهند.»

طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، راد روزنشتاین Rod Rosenstein، معاون وزیر دادگستری آمریکا در آغاز به کار ترامپ (میلیاردر جمهوری خواه) از احتمال برکناری او با اجرایی کردن اصلاحیه بیست و پنجم قانون اساسی سخن گفته بود، روندی که تاکنون در این کشور از آن استفاده نشده است.

روزنشتاین این خبر را به شدت تکذیب کرده است.