به گزارش پارس نیوز، 

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشت که 'بنیامین نتانیاهو' این درخواست را روز چهارشنبه در شروع نشست هفتگی کابینه اسرائیل مطرح کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین سران اروپا را به آنچه که او ' آرام کردن ایران ' توصیف کرد ؛ فراخواند .

وی باردیگر با تکرار اتهامات واهی و بی اساس خود علیه ایران مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران در حملات یازدهم سپتامبر آمریکا دخالت داشته است .

نتانیاهو همچنین بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان فلسطینی همچنین از دولت ترامپ به خاطر تعطیلی دفاتر سازمان آزادیبخش فلسطین در واشنگتن تشکر کرد .

آمریکا علاوه بر قطع کمک مالی به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای فلسطینی ها، دوشنبه دفاتر سازمان آزادیبخش فلسطین را در واشنگتن تعطیل کرد. 

تردیدی وجود ندارد که درخواست عاجزانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دولت های غربی برای همکاری با ترامپ با هدف مبارزه با ایران ، نشاندهنده ضعف و ناتوانی این رژیم در برابر قدرت و نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی ایران است. 

از سوی دیگر ؛ این درخواست درحالی صورت می گیرد که با وجود تلاش های آمریکا و اسراییل برای خروج اروپا از برجام ؛ مقامات کشورهای غربی امضا کننده توافق هسته ای بارها اعلام کرده اند که برغم خروج آمریکا از توافق هسته ای ؛ آنها از برجام خارج نخواهند شد و به همکاری ها با ایران ادامه می دهند.

آگاهان سیاسی معتقدند لفاظی های نخست وزیر رژیم صهیونستی و نمایش های مضحک او در مجامع بین الملل همگی با هدف تشنج افرینی های رژیم صهیونیستی در منطقه و ایجاد هراس در جامعه بین المللی نسبت به توانمندی های صلح آمیز ایران صورت می گیرد.