به گزارش پارس نیوز، 

مدیر رستورانی در آمریکا سخنگوی کاخ سفید و اعضای خانواده‌اش را به این دلیل که او برای ترامپ کار می‌کند، از رستوران خود بیرون کرد.

 سخنگوی کاخ سفید می‌‌‌گوید به علت حضورش در کابینه دولت ترامپ،‌ از یک رستوران بیرون انداخته شده است.

«سارا سندرز»،‌ سخنگوی کاخ سفید، در توییتر خود نوشته است که جمعه‌شب همراه خانواده‌اش به رستوران «Red Hen» در لکسینگتون مراجعه کرده اما مدیر رستوران نه تنها از آنها پذیرایی نکرده بلکه آنها را از رستوران بیرون کرده است.

به گفته «سندرز» مدیر رستوران به او گفته به این دلیل از رستوران اخراجش می‌کند که برای کابینه دونالد ترامپ کار می‌کند.

سخنگوی کاخ سفید تنها مقام آمریکایی نیست که این‌ روزها در اماکن عمومی هدف اعتراض مردم قرار می‌گیرد. هفته گذشته نیز مردم معترض به سیاست‌های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ و جداکردن کودکان از والدینشان در رستورانی علیه وزیر امنیت داخلی آمریکا شعار سردادند. چند معترض هنگام مراجعه کرستن نیلسن، وزیر امنیت داخلی آمریکا، به یک رستوران مکزیکی برای صرف شام، علیه وی شعارهایی سر دادند. معترضان روز سه‌شنبه وارد رستوران «کوکینا مکزیکانا» شدند و فریاد «شرم بر تو» و «جدایی خانواده‌ها را متوقف کن» سر دادند. مردم حاضر در رستوران نیز آن‌ها را همراهی کردند.

ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده است، نشان می‌دهد معترضان در این رستوران فریاد زده اند: «اگر کودکان (مهاجر) در آرامش غذا نمی‌خورند، تو هم در آرامش غذا نخواهی خورد.» در این میان، نیلسن به سرعت هزینه سفارش خود را پرداخت کرد و پس از 10 یا 15 دقیقه از این رستوران خارج شد.

جدا کردن کودکان مهاجر از والدینشان در مرزهای آمریکا، اعتراضات و انتقادات گسترده‌ای را متوجه سیاست‌های ضدمهاجرتی واشنگتن کرده است.