به گزارش پارس نیوز، 

لئونگ در رابطه با دیدار امروز 'دونالد ترامپ' و 'کیم یونگ اون' در سنگاپور افزود: دست دادن آنها مانند دست دادن دو هم شان و همتا بود. ظاهرا ترامپ از این مساله آگاه بود که باید دست بالا را بگیرد و خودش را رهبر این نشست نشان دهد.

به گفته لئونگ، هر دو رهبر در 60 دقیقه اول نشست نشان دادند که به دنبال تحت کنترل قرار دادن طرف مقابل هستند. در این دیدار، ترامپ بیشتر حرف زد و کیم گوش داد. به هنگام رفتن به سمت اتاق ملاقات، ترامپ سه بار به سوی کیم برگشت و کیم نیز در تلاش برای نشان دادن کنترل خود بر رئیس جمهوری آمریکا، بازوی او را لمس کرد.

به نظر می رسید ترامپ که بیش از دو برابر کیم سن دارد، با قرار دادن دست خود روی شانه رهبر کره شمالی، راهنمایی مسیر منتهی به کتابخانه و محل نشست دو نفره آنها را به عهده دارد.

لئونگ افزود: با این حال، این دو پس از نشستن روی صندلی ها نتوانستند عصبی بودنشان را مخفی کنند و لبخند کج و انگشتان بی قرار ترامپ و خیره شدن کیم به کف زمین از حالت عصبی آنها پرده برداشت. 

ترامپ پس از شرکت در نشست گروه هفت در کبک کانادا گفته بود که از همان دقیقه اول می توانم به این نتیجه برسم که آیا رهبر کره شمالی واقعا خواستار برقراری صلح و آرامش است یا خیر.

سران آمریکا و کره شمالی امروز (سه شنبه) در سنگاپور دیدار کردند و با امضای تفاهم نامه مشترک متعهد شدند بر مبنای اراده مردم دو کشور برای برقراری صلح و رفاه، روابط تازه ‌ای برقرار کنند. 

آنان همچنین متعهد شدند برای ایجاد صلح پایدار در شبه جزیره کره تلاش کنند، بقایای اجساد سربازان کشته یا مفقود در جنگ سال های جنگ دو کره (53-1950) را شناسایی کنند و به کشورشان بازگردانند و پیونگ یانگ به فرایند خلع سلاح هسته‌ای ادامه دهد.