به گزارش پارس نیوز، 

"نبیل قاووق" عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت که تنها تضمین برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی، پایبندی به راهبرد تکامل میان ارتش و مقاومت است.

وی طی سخنانی به مناسبت آزادسازی جنوب لبنان و عید مقاومت گفت: ما اینجا جمع شده‌ایم تا تاکید کنیم همچنان در سنگر مقاومت هستیم، پیروزی در ماه جولای سال 2006 میلادی بزرگتر از پیروزی در ماه می سال 2000 میلادی بود و امروز مقاومت برای تحقق پیروزی بزرگتری از سال‌های 2000 و 2006 میلادی، آماده می‌شود.

قاووق گفت: مقاومتی که اعراب و آمریکا را مضطرب کرده و هر روز مسیرهای عادی‌سازی روابط عربستان با اسرائیل را رسوا می‌کند، طبیعی است که توسط اسرائیل، آمریکا و عربستان هدف قرار داده شود.

عضو شورای مرکزی حزب الله در ادامه افزود: عربستان سعودی از ماجراجویی‌های حساب‌نشد‌ه‌ای که غیر از ناامیدی در یمن، عراق، سوریه، فلسطین و لبنان نتیجه‌ای برایش نداشته، درس نگرفته است. نظام سعودی به ماجراجویی‌های حساب نشده عادت کرده است. عربستان امروز از ائتلافی پارلمانی در لبنان حمایت می‌کند که تنها هدفش مبارزه با مقاومت، تضعیف، محاصره و سنگ‌اندازی در طرح‌های توسعه‌ای و سیاسی آن است.

شیخ قاووق گفت: عربستان بار دیگر در ماجراجویی حساب نشده‌ای در رویارویی با مقاومت وارد شده است و فراموش کرده که نتایج انتخابات پارلمانی، معادلاتی را تقویت کرد که به نفع پروژه آمریکا و عربستان نیست، زیرا مقاومت بعد از انتخابات پارلمانی قدرتمندتر شده است و حزب الله امروز برای مشارکتی تاثیرگذار، قوی، و متوازن در دولت جدید آماده می‌شود و این مشارکت شکستی جدید برای پروژه هدف قرار دادن مقاومت توسط آمریکا و عربستان به شمار می‌رود.