به گزارش پارس نیوز، 

ترامپ در سلسله توئیت هایی نخست از روزنامه نیویورک تایمز انتقاد کرد و یادآور شد که گزارش این روزنامه نشان می دهد که هیچ مدرکی دال بر تبانی بین روسیه و ستاد انتخاباتی رئیس جمهوری آمریکا به دست نیامده و اکنون این مساله بر دیگر نقاط دنیا معطوف شده است. 

ترامپ در این توئیت به گزارش نیویورک تایمز اشاره داشت که در آن به ارتباط مخفیانه امارات و عربستان با پسر ارشد رئیس جمهوری آمریکا پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2016 این کشور پرداخته است.

این روزنامه خبر داد که «دونالد ترامپ جونیور» پسر ارشد ترامپ با «جرج نادر» فرستاده ولیعهدهای امارات متحده عربی و عربستان در جریان کارزار انتخاباتی سال 2016 دیدار کرده است. 'نادر' به پسر رئیس جمهوری آمریکا گفته است که این دو کشور عربی خواستار کمک به پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هستند. 

گزارش نیویورک تایمز گویای این مساله است که کشور دیگری به غیر از روسیه درصدد اعمال نفوذ بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برآمده است. 

از سویی، «جوئل زامل» استراتژیست سیاسی اسرائیلی نیز در جلسه دیدار پسر ترامپ با فرستاده امارات و عربستان حضور داشته است.

به نوشته نیویورک تایمز، حضور این استراتژیست با هدف اداره رسانه های اجتماعی به منظور کمک به انتخاب ترامپ بوده است. 

این هفته مصادف با اولین سالگرد انتصاب مولر به سمت بازپرس ویژه پرونده تحقیقات روسیه است. ترامپ بارها از تحقیقات مولر انتقاد کرده، آن را عملیات جستجوی گناهکار خوانده و مدعی است روند تحقیقات به ضرر وی است. 

رئیس جمهوری آمریکا یکشنبه همچنین در توئیت دیگری به سراغ تیم مولر رفت و از این تیم خواست به جای تحقیق در مورد وی، از «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه سابق آمریکا و رقیب دمکراتش در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تحقیق به عمل آورد.