به گزارش پارس نیوز، 

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، امروز (سه شنبه) بار دیگر گزارش ها درباره تبانی میان اعضای ستاد انتخاباتی‌اش  و روسیه در جریان رقابت های ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا را جعلی خواند و مدعی شد تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا، بر میزان محبوبیت او در میان مردم این کشور تأثیری نداشته است. وی همچنین افزود برای تحقیقات رابرت مولر تاکنون ده میلیون دلار هزینه شده است.

ترامپ با انتشار یک پیام توییتری نوشت باور می کنید که علی رغم همه داستان های ساختگی رسانه های جعلی و تحقیقات 10 میلیون دلاری درباره روسیه (در حالی که هیچ تبانی‌ای وجود نداشته است)، اکنون دریافته ام که بالاترین میزان محبوبیت را در نظرسنجی های یک سال گذشته دارم؟ بیشتر رسانه ها ممکن است فاسد باشند، اما مردم آمریکا حقیقت را می دانند.

در ادامه گزارش اسپوتنیک آمده است نظرسنجی هفته گذشته گالوپ حاکی از محبوبیت 42 درصدی ترامپ در میان آمریکایی ها بود که بالاترین رقم در یک سال گذشته محسوب می شود.

در بخش دیگری از گزارش اسپوتنیک آمده است رئیس جمهور آمریکا بارها اتهام تبانی با کرملین را رد کرده است. او تحقیقات مولر در این باره را بر اساس یک سری توهمات می داند. روسیه نیز به طور مکرر هرگونه تبانی با ستاد انتخاباتی ترامپ در سال 2016 را رد و چنین اتهاماتی را «مضحک» توصیف می کند.