به گزارش پارس به نقل از ابنا، جوان ۳۶ ساله فلسطینی که شامگاه جمعه در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک سنجل واقع در شمال رام الله زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

«نشأت جمال عصفور» در درگیری‌های شامگاه جمعه در شهرک سنجل از ناحیه شکم به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شد و بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شد و عمل احیای قلب بر روی وی انجام شد و بعد از آن نیز تحت عمل جراحی قرار گرفت اما در ‌‌نهایت بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

گفتنی است که عصفور سومین شهید روز جمعه و ۱۲۹ امین شهید انتفاضه مبارک قدس بود. قبل از او دو جوان دیگر در رام الله و خان یونس به شهادت رسیده بودند.

در جریان درگیری‌های جوانان فلسطینی با سربازان ارتش صهیونیستی در ایست بازرسی قلندیه واقع در شمال قدس اشغالی، «محمد عبد الرحمن عیاد» ۲۱ ساله به بهانه تلاش برای اجرای عملیات مقاومتی به شهادت رسید.

«محمود محمد سعید آغا» ۲۲ ساله هم سومین جوانی بود که در شرق خان یونس به شهادت رسید و گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» اعلام کرد که وی از مبارزان این گردان‌ها و برادر شهید «باسم آغا» بود که در جریان نبرد «العصف الماکول» به شهادت رسیده بود.