آیین وداع باشهید مدافع امنیت ستوان سوم امین سعیدی با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین فرماندهان نیروی انتظامی و همرزمان آن شهید در رباط‌کریم برگزار شد.

صبح امروز آیین وداع با شهید مدافع امنیت با حضور گسترده مردم، مسئولان ادارات، امام جمعه شهرستان رباط کریم، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و همرزمان شهید در شهرستان رباط‌کریم برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم در این مراسم با بیان اینکه نظم و امنیت بالای امروز کشور مدیون ایثار و فداکاری پرسنل جان برکف نیروی انتظامی است، اظهار داشت: در بسیاری از موارد پاسداران امنیت از جان خود می ‌ذرند تا امنیت و آسایش رابرای مردم به ارمغان بیاورند لذا مردم قدردان مجاهدت و فداکاری فرماندهان و پرسنل خدوم ناجا هستند و دلیل آن استقبال گسترده امروز مردم رباط‌کریم از شهید مدافع امنیت است‌ .

امروز در پی شهادت ستوان سوم امین سعیدی از پرسنل خدوم و جان برکف نیروی انتظامی شهرستان و جمعی کلانتری احمد آباد مستوفی، مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر، ری، تهران، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی، فرمانده انتظامی، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان، رئیس شورای اسلامی و شهردار رباط‌کریم و اسلامشهر با صدور اطلاعیه های جداگانه ای شهادت شهید مدافع امنیت شهرستان را تسلیت گفته و خواستار اقدامات قاطعانه و برخورد شدید با عوامل ایجاد این حادثه توسط مقامات انتظامی و دستگاه قضا شدند.

در عملیات دستگیری و برخورد با افراد شرور و قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ در تاریخ 7 آذرماه جاری، ستوان سوم امین سعیدی در احمدآباد مستوفی با اصابت گلوله از سوی قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل شده و به خیل شهدای مبارزه با سوداگران مرگ پیوست.

شهید امین سعیدی

پیکر مطهر شهید سعیدی پس از بدرقه از رباط‌کریم در محل زادگاهش در شهرستان رباط کریم و در گلزار شهدای امامزاده عمادالدین (ع) این شهر در آرامگاه ابدی تدفین و آرام گرفت. 

منبع: تسنیم