امروز پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام علی تمام‌زاده است. این شهید با نام جهادی ابوهادی، از طلاب حاضر در لشکر فاطمیون بود.

وی در جبهه سوریه به کار فرهنگی و گردآوری و تدوین خاطرات شهدا و رزمندگان فاطمیون مشغول بود. تعدادی از این مطالب در ویژه‌نامه‌هایی که خود او به چاپ رسانده و بخشی دیگر از خاطرات شهدا در وبلاگی که توسط خود شهید ساخته شده بود، آمده است. حجت‌الاسلام علی تمام‌زاده 16 آبان سال 1394 در جریان عملیات محرم به دست نیروهای تروریستی تکفیری به شهادت رسید.

شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام علی تمام‌زاده، در بخشی از وصیت‌نامه‌اش نوشته است: «چند کلامی با همه دوستان و آشنایانم؛ بدانید من برای هیچ چیز به سوریه نرفتم که اهداف مادی داشته باشم. راه برای هدف مقدس دفاع از نوامیس و کیان مسلمین و برای مقابله با استکبار و راس آن رژیم جعلی و سفاک اسرائیل، رژیم کودک‌کش و جنایت‌پیشه رژیم صهیونیستی هرچه در توان دارید بر این این رژیم جعلی فریاد بکشید و خشم و نفرت‌تان را نثار آن کنید. کینه‌های انقلابیان رسوب نگیرد و فراموش نکنید که همه ما شیعه علی ابن ابیطالب هستیم. شیعه علی علیه‌السلام ذلت نمی‌پذیرد... ظهور حضرت مهدی(عج) نزدیک است و چه بسا (اگر لیاقت داشته باشیم) دوباره رجعت کنیم (ان‌شاءالله). همیشه پشت سر رهبر فرزانه انقلاب حرکت کنید.»