به گزارش پارس نیوز، 
مدیرکل بنیاد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران عشایر بزرگ‌ترین سرمایه و اندوخته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: رسیدگی به خانواده‌های شهدا و توجه به مطالبات ایثارگران را نه به‌عنوان وظیفه، بلکه به‌ عنوان تکلیف می‌دانیم.

با حضور مدیرکل و رییس اداره مددکاری بنیاد استان و رییس بنیاد شهرستان فارسان از تعدادی از خانواده معزز شاهد و ایثارگر مناطق صعب‌العبور و عشایری در شهرستان‌های فارسان و کوهرنگ دیدار و سرکشی به عمل آمد و از گلزارهای شهدا نیز بازدید شد.

فریبرز نجفی در این دیدارها با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران عشایر بزرگ‌ترین سرمایه و اندوخته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: رسیدگی به خانواده‌های شهدا و توجه به مطالبات ایثارگران را نه به‌عنوان وظیفه، بلکه به‌ عنوان تکلیف می‌دانیم.

مدیرکل بنیاد استان تجلیل و تکریم از جامعه معزز ایثارگری را توفیق دانست و اظهار داشت: عملکرد خانواده‌های معظم شهدا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار است و شهدا متعلق به همه تاریخ، عصرها و نسل‌ها هستند و خوشبختانه خانواده‌های آن‌ها و ایثارگران انقلاب مکمل و ادامه‌دهنده راه آن‌ها هستند.

وی با بیان اینکه مسئولان همواره نیازمند دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند، گفت: ما به دعای والدین شهدا در راه خدمتگزاری به مردم محتاج هستیم.