به گزارش پارس نیوز، 

تیم سفیران صالحین خوزستان با خانواده شهید حججی دیدار کردند در این دیدار که حجت‌الاسلام حسناتی امام جمعه، حجت‌الاسلام قاسمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مسئول طرح صالحین و مجموعه سپاه نجف آباد حضور داشتند، از خانواده این شهید والا مقام تجلیل شد.

امام‌ جمعه نجف‌آباد در این دیدار اظهار داشت: شهید حججی در میدان تعلیم و تربیت الگو شد و همین شهید علاوه بر مشغولیت در پادگان به فعالیت‌هایی هم چون تربیت نوجوانان در مساجد و پایگاه‌ها نیز می‌پرداخت.

وی افزود: طرح صالحین و همه عزیزانی که در این راستا کار عقیدتی و تربیتی را در سپاه و بدنه بسیج و جامعه انجام می‌دهند، توانسته‌اند همان دغدغه رهبر معظم انقلاب که رویش‌های انقلاب است را پاسخ گویند.

حجت‌الاسلام حسناتی ادامه داد: درباره مقام شهید حججی افزود: شهید حججی در میدان تعلیم و تربیت الگو شد و همین شهید علاوه بر مشغولیت در پادگان به فعالیت‌هایی هم چون تربیت نوجوانان در مساجد و پایگاه‌ها نیز می‌پرداخت.

امام‌ جمعه نجف‌آباد با اشاره به عظمت شهدای مدافع حرم ادامه داد: وجود جوانانی همانند مدافعان حرم اوج قدرت شیعه را می‌رساند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حلقه‌های صالحین از مجموعه‌های قدرتمند در راستای کار عقیدتی و اخلاقی در بدنه جامعه است که باعث رویش شهدایی چون شهید حججی می‌شود.

حسناتی سلاح ایمان و بصیرت را عامل قدرت نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: در میدان جنگ دو نوع سلاح وجود دارد، یکی اسلحه‌های نظامی و دیگری که باعث دیوانگی دشمنان اسلام شده، اسلحه ایمان و بصیرت، اخلاص و معنویت است و آنچه اسلحه شما را در این میدان بران می‌کند، روحیه انقلابی و اسلامی شما است.

وی در پایان مطرح کرد: نسل جوان در این دوران جنگ نرم بیش از گذشته نیازمند شکل‌گیری برنامه‌های فرهنگی چون طرح صالحین است که رهبر معظم انقلاب بسیار به آن تأکید کرده و باید این‌گونه طرح‌ها در کل جامعه گسترش پیدا کند که در کنار پرورش فکر و اندیشه، سلاح ایمان و بصیرت نیز رشد کند.

به گزارش تسنیم تیم سفیران صالحین مجموعه‌ای از مربیان صالحین است که با حضور در استان‌ها ضمن دیدار با نمایندگان ولی‌فقیه، علما و مسئولان به گفتمان‌سازی دستاوردهای حلقات صالحین می‌پردازند همچنین در پایان این دیدار تابلویی به خانواده شهید حججی مزین به شهدای مدافع حرم اندیمشک نیز اهدا شد.