به گزارش پارس نیوز، 

 محمد مظفری صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به درخشش هنرمندان بوشهری در جشنواره ملی ایثار اظهار داشت: ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار از 21 تا 24 اردیبهشت در 2 بخش صحنه‌ای و خیابانی به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی از راه یابی نمایش تا بیکران دریا به ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در کرمانشاه خبرداد و بیان کرد: این نمایش قصه غواصان شهیدی است که برای حفظ ایران جانشان را تقدیم کرده‌اند.

نویسنده و کارگردان نمایش تا بیکران دریا با اشاره به اینکه در طول تاریخ قهرمانان زیادی جانشان را برای حفظ خلیج فارس و دریای پارس تقدیم کرده‌اند خاطر نشان کرد: قصه تا بیکران دریا رشادت جوانان غواصی است که برای دفاع و حفظ کیان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

مظفری با بیان اینکه این نمایش با حمایت سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر در گروه تئاتر ایلیا تولید شده گفت: قرار است به عنوان یکی از نمایش منتخب در ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در شهر کرمانشاه به اجرا درآید.

وی با اشاره به اینکه در این نمایش بیش از 12 نفر از هنرمندان تئاتر شهرهای بوشهر و گناوه حضور دارند تصریح کرد: در تولید این نمایش نگاه ویژه‌ای به آیین‌های نمایشی و موسیقایی استان بوشهر شده است.

مظفری هدف از برگزاری جشنواره ملی تئاتر ایثار خلق تجربه ‌های نو و کشف افق‌های تازه در عرصه تئاتر با موضوع ایثار و شهادت دانست و گفت: عوامل نمایش تا بیکران دریا شامل نویسنده و کارگردان محمد مظفری، بازیگران احمد قربانی، مدینه کره بندی، محمد سراجی، نوازندگان و همسرایان علیرضا طهماسبی، یاسین شاه طهماسبی، جلال مندنی‌زاده، و عماد دشتی، موسیقی غلامرضا احمدی، دستیار کارگردان محمد سراجی وسرپرست گروه صادق نیک پرست است.