به گزارش پارس نیوز، 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: ایثارگری باید در بدنه جامعه جریان داشته باشد و همانند اقدامی که توسط آتش نشانان انجام شد، فرهنگ ایثار باید وارد کانون خانواده، رفتار اجتماعی و مباحث معیشتی و کار شود.

ایثارگری باید در بدنه جامعه جریان داشته باشد و همانند اقدامی که توسط آتش نشانان انجام شد، فرهنگ ایثار باید وارد کانون خانواده، رفتار اجتماعی، مباحث معیشتی و کار شود.


ایزدی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت فراتر از جناح بندی‌های سیاسی است، خاطرنشان کرد: ایثارگر ولایتمدار است و امکان ندارد ایثارگری ولایتمدار باشد و معتقد به کمک و حمایت به دولت به عنوان موتور محرکه نظام نباشد.


مهدی ایزدی معاون تعاون و امور اجتمایی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر به استان اصفهان در نشست اعضای شورای معاونین، رؤسای ادارات ستادی و معاونین تعاون بنیاد شهرستان‌های استان اصفهان حضور یافت.


وی اظهار کرد: باید تلاش بیشتری شود تا با هم‌افزایی میان نیروها، عقب‌افتادگی‌هایی که در  گذشته به وجود آمده جبران و امیدواریم با همدلی و انسجام بیشتر میان جمع نیروهای انقلابی، متدین، دلسوز، کاردان و تحصیل‌کرده استان اصفهان، خدمت صادقانه به استان، کشور و نظام صورت گیرد.