به گزارش پارس به نقل از خودروسازی، در بازار خودروها همیشه خودروهای لوکس محبوب ترین مورد برای تماشا و البته شاید خرید بوده است و حالا ما قصد داریم یک لیست به روز از بهترین و پرفروش ترین خودروهای لوکس موجود در بازار آمریکا را معرفی کنیم.

Acura RDX با فروش ۳۳۵۳۹ عددی

دهمین خودرو لیست ما آکوراRDX است که دارای شروع قیمت ۳۵ هزار دلاری است که دارای یک موتور ۳٫۵ لیتری V۶ دارای قدرت پیشرانه ۲۷۳ اسب بخاری با سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته اتوماتیک است.

سیستم بهره وری سوخت اقتصادی آن در حدود ۲۰ مایل در هر گالن در شهر و ۲۸ مایل در هر گالن در بزرگراه است که البته خودروساز ژاپنی سعی فراوانی در هر چه اقتصادی تر کردن سوخت این خودرو چهارچرخ داشته است. این نخسستین خودرو متقاطع جمع و جور آکورا در بازار خودروهای لوکس و گران قیمت است.

Infiniti G Models با فروش ۳۴۲۰۲ عددی

اگر چه خودرو سدان اینفینیتی وارد نسسل بعدی خود با نام Q۵۰ شده است خودروساز ژاپنی همچنان علاقمند به تولید و فروش مدل های سری G محبوب خود دارد که دارای انواع نسخه های کوپه و سقف تاشو است و مدل صندوق دار سری G نیز از ۳۳ هزار دلار قیمت گذاری شده است در خالی که مدل کوپه این سری که در حال حاضر به عنوان Q۶۰ شناخته شده است دارای قیمت ۴۱ هزار دلاری است و در مدل های گران تر نیز دارای قیمت ۴۸ هزار دلار است.

Acura MDX فروش ۳۴۸۰۳ عددی

به هر حال محصول جدیدی از اکورا را این بار با برند MDX در لیست ۱۰ خودرو مشاهده می کنییم که البته برای شما ممکن است کمی عجیب و غریب باشد که این خودرو یکی از خودروهای لوکس و پرفروش در بازار آمریکا است.

قیمت این خودرو شاسی بلند از ۳۴ هزار دلار شروع می شود که در زیر هود خود دارای یک موتور V۶ با ظرفیت ۳٫۵ لیتر با قدرت پیشرانه ۲۹۰ اسب بخار و ۲۶۷ پوند بر فوت نیروی گشتاور هستیم که بدین ترتیب دارای مقدار مصرف بهره وری سوخت ۲۰ مایل در هر گالن در بزرگراه و ۲۸ مایل در هر گالن در شهر است.

BMW ۵ Series با فروش ۳۸۶۸۱ عددی

بی. ام. دبلیو سری ۵ همیشه در لیست برترین خودروهای لوکس بازار آمریکا قرار داشته است و البته جای تعجبی هم نیست که یکی از ۱۰ خودرو پرفروش بازار لوکس آمریکا نیز از این سری است.

بهترین خودرو ایین سری نیز ۵۲۸i است که دارای شروع قیمت ۵۶ هزار دلاری است و در زیر هود خود نیز دارای یک موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر با قدرت پیشرانه ۲۴۰ اسب بخار و مقدار مصرف سوخت ۲۳ مایل در هر گالن در شهر و ۳۴ مایل در هر گالن در بزرگراه است.

Cadillac SRX با فروش ۴۰۵۰۶ عددی

خودرو شاسی بلند متقاطع و البته لوکس خودروساز آمریکایی کادیلاک که دارای شروع قیمت ۳۸ هزار دلاری است که در زیر هود خود دارای یک موتور ۳٫۶ لیتری V۶ است که دارای قدرت پیشرانه ۳۰۸ اسب بخار و ۲۵۶ پوند بر فوت می باشد که دارای سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته اتوماتیک است و البته دارای بهره وری سوخت ۱۷ مایل در هر گالن در شهر و ۲۴ مایل در هر گالن در بزرگراه است.

البته این خودرو متقاطع دارای چندین نواوری خودروهای متقاطع همچون هشدار ترافیک، ترمزهای خشک به همراه دستیار پارکینگ و. . است.

Mercedes-Benz E-Class با فروش ۴۶۰۰۶ عددی

با دریافت یک طراحی جدید برای مدل سال ۲۰۱۴ خودروساز آلمانی مرسدس بنز کلاس E دارای شروع قیمت ۵۲ هزار دلاری برای مدل پایه خود یعنیE۲۵۰ BlueTEC است که دارای قدرت پیشرانه ۱۹۵ اسب بخاری است که بدین تریتب دارای بهره وری سوخت ۲۸ مایل در هر گالن در شهر و ۴۵ مایل در هر گالن در بزرگراه است که البته خریداران گزینه های دیزلی را نیز در پیش روی خود دارند.

کاربرانی که دوستدار یک خودرو لوکس با عملکرد رویایی هستند می توانند گزینه E۶۳ AMG را انتخاب کنند که دارای قدرت پیشرانه ۵۷۷ اسب بخاری با قیمتی در حدود ۱۰۰ هزار دلار است.

Lexus ES با فروش ۵۲۰۷۶ عددی

در فروش خودروهای لوکس شاخه لوکس ساز خودروساز ژاپنی لکسوس در رتبه ششم قرار گرفته است که با شروع قیمت ۳۷ هزار دلاری آن باعث تعجب در میان کارشناسان برای موفقیت آن است که در زیر هود خود دارای یک موتور ۳٫۵ لیتری V۶ با قدرت پیشرانه ۲۶۸ اسب بخاری است که دارای میانگین بهره وری سوخت ۲۴ مایل در هر گالن به صورت ترکیبی است.

این خودرو در ضمن دارای یک موتور ترکیبی چهار سیلندر ۲٫۵ لیتری به همراه یک موتور الکتریکی است که دارای مییانگین بهره وری سوخت ۴۰ مایل در هر گالن است و در ضمن دارای شروع قیمت ۴۰ هزار دلاری نیز است.

Mercedes-Benz C-Class با فروش ۶۶۵۹۶ عددی

به طور طبیعی مرسدس بنز همیشه در بالای لیست تولید کنندگان خودروهای لوکس در آمریکا قرار داشته است و محبوب ترین این کلاس نیز C۲۵۰ با شروع قیمت ۳۶ هزار دلاری است که دارای موتور ۱٫۸ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر در زیر هود خود است.

این خودرو در ضمن دارای قدرت پیشرانه ۲۰۱ اسب بخار بوده و به یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک با متوسط مصرف سوخت ۲۲ مایل در هر گالن در شهر و ۳۱ مایل در هر گالن در بزرگراه است.

Lexus RX با فروش ۷۳۲۷۹ عددی

خودرو لکسوس RX یکی از محبوب ترین شاسی بلند های لوکس در بازار است که مدل RX ۳۵۰ دارای شروع قیمت ۴۰ هزار دلاری است که در زیر هود خود دارای یک موتور ۳٫۵ لیتری V۶ با قدرت پیشرانه ۲۷۰ اسب بخار است که محصول خودروساز ژاپنی دارای متوسط مصرف سوخت ۲۱ مایل در هر گالن است.

برای کاربرانی که نمی خواهند فقط یک خودرو شاسی یبلند معمولی داشته باشند لکسوس مدل اسپرت F Sport را نیز در نظر گرفته است که دارای شروع قیما ۴۸ هزار دلاری است که البته گزینه موتور ترکیبی نیز در پیش روی خریداران خواهد بود که به طور کلی قدرت پیشرانه ۲۹۵ اسب بخاری را رقم زده و دارای متوسط مصرف سوخت بهینه خوب ۳۰ مایل در هر گالن نیز است.

BMW ۳ Series / ۴ Series با فروش ۷۷۹۲۱ عددی

و سرانجام در بالای لیست ما اگر جشمان خود را بازنگاه دارید سری های ۴ و ۳ بی. ام. دبلیو را مشاهده میکنید که البته با مدل ۳۲۰i دارای شروع قیمت ۳۳ هزار داری است و در زیر هود خود دارای یک موتور توربوشارژ ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر با قدرت پیشرانه ۱۸۰ اسب بخار است و دارای متوسط مصرف سوخت ۳۶ مایل در هر گالن در بزرگراه است که رقمی مناسب است.

در ضمن سری ۳با گزینه های موتوری متنوع در دسترس خریداران است اعم از مدل ۳۲۸i با قدرت پیشرانه ۲۴۰ اسب بخاری و مدل ۳۳۵i با قدرت پیشرانه ۳۰۰ اسب بخار است.