به گزارش پارس به نقل از تسنیم، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از شنیدن مطالبات کارگران و خواسته های جامعه کارگری در پاسخ به درخواست کارگران پیرامون حق مسکن گفت: حق مسکن را از دولت پیگیری خواهم کرد.


ربیعی در ادامه افزود: تامین اجتماعی اولویت اولم بود وقتم را گرفتم ولی تصمیمات و اقدامات خوبی انجام شد.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی رفاه اجتماعی را اولویت بعدی کار خود دانست و افزود: امنیت شغلی بستگی به فضای کسب و کار دارد. در این زمینه تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت.


وی با تاکید بر اینکه با خدا عهد کردم که تمام لحظاتم را برای خدمت به کارگران به کار گیرم بیان کرد: در قبال زندگی کارگران و مستمری بگیران مسئولیت دارم و تلاش می کنم سطح معیشت آنها تقویت شود.


ربیعی درباره تشکلات کارگری گفت ما حق مهندسی تشکلات را نداریم بلکه باید کمک کنیم تا سطح سواد آنها افزایش یابد و بتوانند به عنوان یکی از اضلاع شرکای اجتماعی خوب عمل کنند.


وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره درخواست کارگران درباره دیدار با تشکل های کارگری افزود: از این پس بر اساس برنامه مشخص با هر تشکل دیدار خواهیم داشت.


ربیعی بیان کرد: گام اول در کارهایم درباره انتخاب مدیرعامل و هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی بود که تقریباً وقت زیادی را از من گرفت و مرحله بعدی کارم رفاه اجتماعی است.


وی از برگزاری اولین جلسه شورای عالی اشتغال در دوشنبه جاری خبر داد و گفت: فرهنگ، کار و آموزش های مهارتی را در دستور کار داریم.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به اینکه آیا بدهی دولت به تامین اجتماعی کاهش یافته است یا خیر؟ گفت: بدهی دولت به تامین اجتماعی هنوز صفر نشده است.