به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می دهند و در این جلسات قرار است طرح تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون اصلاح قانون بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث اعاده شده از شورای نگهبان را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

رسیدگی به طرح تثبیت بهای خدمات، بررسی طرح ساماندهی تخصیص ارز در شرایط اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی، بررسی طرح معافیت مسکن مهر از مالیات ماده ۱۰۴ قانون مالیات های مستقیم و نیز بررسی طرح یک فوریتی مقابله با اخلال ارزی و مجازات اخلال گران در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

همچنین طرح اصلاح بند (۲-۳) قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور به منظور تنظیم بازار خرید و فروش ارز در جلسات هفته بعد کمیسیون اقتصادی پارلمان مورد بررسی قرار می گیرد.

یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی هفته آینده به عنوان ناظر در شورایعالی آمار انتخاب می شود.

نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی با مسئولان و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استماع برنامه های آنان در سال جاری و عملکردهای انجام شده روز سه شنبه برگزار می شود.

نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با مدیر عامل و معاونین بانک مسکن و استماع عملکرد بانک مذکور در سال جاری هم عصر روز سه شنبه هفته آینده انجام می شود.