به گزارش پارس به نقل از تسنیم، حسین کعبی در خصوص وضعیت استقلال خوزستان گفت: سه بازی حساس در پایان فصل پیش رو داریم و در اولین بازیمان در عید باید به مصاف راه آهن برویم به همین دلیل بعد از چند روز تعطیلی هر روز صبح و بعدازظهر تمرین می کنیم و در شرایط بسیار خوبی قرار داریم.

وی اضافه کرد: شرایط ما به گونه ای است که اصلا به سقوط فکر نمی کنیم چون تیم مان شخصیت خوبی پیدا کرده و بعد از کسب تجربه اصلا دغدغه سقوط نداریم. در سه بازی آینده هم بدون استرس بازی می کنیم و بهترین کیفیت را خواهیم داشت.

کعبی به دیدار هفته پایانی لیگ برتر با پرسپولیس اشاره کرد و گفت: استقلال را در اهواز بردیم و قدرت شکست پرسپولیس را هم داریم، اصلا می گویم و می نویسم که اگر به پرسپولیس ببازیم فوتبال را کنار می گذارم.

بازیکن استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا برای پرسپولیس کری می خواند اظهار داشت: من با چند بازیکن پرسپولیس دوست هستم و معتقدم یکی از لذت های اصلی فوتبال همین کری خوانی است. من هم برای آنها کری فوتبالی می خوانم چون به تیمم اطمینان دارم و همه هم دیدند که چطور پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کردیم و یک امتیاز حساس از این تیم گرفتیم.

کعبی در مورد شانس دعوتش به تیم ملی خاطرنشان کرد: کی روش را قبول دارم و تا روز آخر هم ناامید نمی شوم و تلاشم را انجام می دهم چون معتقدم حالاحالاها می توانم در این فوتبال باشم و خوب بازی کنم. برای حضور در جام جهانی حرص نمی خورم چون یکبار در جام جهانی بازی کرده ام. اگر به درد سرمربی تیم ملی بخورم دعوت می شوم.