به گزارش پارس به نقل از مهر، مهدی تارتار در خصوص دیدار تیم گسترش فولاد تبریز با استقلال صنعتی خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ برتر با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: خدا را شکر شرایط روحی بازیکنان بعد از دو مسابقه گذشته خیلی خوب شده است. هرچند زمان زیادی برای کار کردن روی تاکتیک های حریف نداشتیم ولی از نظر روحی و روانی آماده ایم.

وی با بیان اینکه گسترش کار دشواری برابر استقلال صنعتی دارد، خاطرنشان کرد: بخصوص اینکه هفته گذشته به راه آهن پنج گل زدیم و این دشواری کارمان را بیشتر می کند. حالا همه تیم ها روی گسترش حساب ویژه ای باز می کنند. دوست داشتم راه آهن را با گل های کمتر و مثلا با اختلاف دو گل ببریم. اینطوری می شد در خفا به روند رو به رشدمان ادامه بدهیم ولی حالا توجه همه روی تیم ماست.

سرمربی گسترش فولاد در پاسخ به این سئوال که" آیا با روند رو به رشد گسترش، به کسب سهمیه آسیایی فکر می کند یا خیر" ؟ گفت: شرایط واقعا سخت است. تعدادی از تیم ها با هزینه بالا برای سهمیه تلاش می کنند. ما نباید رویایی فکر کنیم. ما کار خودمان را می کنیم تا به بهترین جایگاهی که می شود برسیم.

تارتار در پایان درباره برگزاری دربی و ارزیابی اش از دیدار پرسپولیس و استقلال، تاکید کرد: اینبار حداقل یک تیم به برد نیاز دارد. پرسپولیس شدیدا به سه امتیاز نیاز دارد و فکر می کنم به همین خاطر جذابیت دربی از سال های گذشته بیشتر است. به نظرم همه شرایط برای پیروزی پرسپولیس مهیاست. بخصوص از نظر کمیت بازیکن خوب. فقط بحث تجربه می ماند که یک مقدار تجربه امیر قلعه نویی بیشتر است؛ هرچند علی دایی هم در سال های گذشته تجربیات زیادی از دربی کسب کرده است.

تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و استقلال صنعتی خوزستان فردا پنجشنبه در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر در اهواز به مصاف هم خواهند رفت.