به گزارش پارس به نقل از تسنیم، کاظم میرزایی در تکمیل خبر فوق اظهار داشت: به دنبال راه اندازی سرویس پست الکترونیک با بررسی های انجام شده توسط متخصصان فناوری شرکت پست مشکلات ظاهری پوسته قبلی سرویس مذکور مرتفع گردید و به قالب جدید تغییر یافت.

وی تصریح کرد: قابلیت استفاده پوسته جدید در تمامی مرورگرهای وب نظیر فایرفاکس (Firefox) ، اینترنت اکسپلورر نسخه های هفت، هشت و نه (IE۷, IE۸, IE۹) ، اپرا (Opera) ، کروم (Chrome) و سافری (Safari) وجود دارد.

او الحاق چند فایل با یک بار انتخاب و همچنین الحاق فایل ها به صورت دراپ و درگ را از دیگر قابلیت های پوسته جدید برشمرد.

مدیر مرکز IT پست در ادامه گفت: با ارتقای پوسته سرویس پست الکترونیک کاربران می توانند هنگام دریافت نامه الکترونیک پیغام رسیدن نامه الکترونیک جدید دریافت کنند؛ همچنین آن ها می توانند دفتر تماس های خود را به صفحه ارسال نامه الکترونیک اضافه کنند.

امکان فیلتر نامه های الکترونیک، جستجو در بخش های مختلف نامه های الکترونیک، افزودن اطلاعات اضافی نظیر تصویر به مشخصات افراد در دفاتر تماس و نمایش آن در نامه های الکترونیک از دیگر قابلیت های پوسته جدید است که مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات به آن اشاره کرد.

میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: چهار زبانه بودن یکی از مهمترین شاخصه های پوسته جدید است و کاربران می توانند با ورود به قسمت تنظیمات؛ بخش محیط کاربری یکی از زبان های فارسی، انگلیسی، عربی و فرانسه را به عنوان زبان موردنظر خود انتخاب نمایند.